با 5 رأی موافق اعضای شورای شهر
رئیس شورای اسلامی شهر مریوان گفت: شهردار این شهر با 5 رای موافق و ۲ رای مخالف اعضای شورای اسلامی شهر، از سمت خود عزل شد.
کد خبر: ۷۷۲۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 16 August 2019

به گزارش تابناک کردستان، امید درخشانی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: پنجمین جلسه طرح استیضاح شهردار مریوان عصر دیروز با حضور همه اعضای شورای شهر در ساختمان شورا برگزار شد.

وی گفت: در چهار جلسه قبلی برای عزل شهردار طرح استیضاح رای نیاورده بود اما در این جلسه با 5 رأی موافق و ۲ رای مخالف، جمال شریفی از سمت شهردار مریوان عزل شد.

رئیس شورای شهر مریوان تصریح کرد: سیروان ویسی معاون عمرانی شهرداری مریوان که از نیروهای باسابقه و کاردان است تا انتخاب شهردار جدید از سوی شورای شهر به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شد.

وی گفت: پیش از این، از بین 7 عضو شورای شهر مریوان، 3 نفر موافق و 4 عضو شورا نیز مخالف عملکرد شهردار بودند که در ماه گذشته با سلب عضویت سروه شهبازی (عضو موافق شهردار) و آمدن لقا سلیمی به عنوان عضو جدید شورای شهر و پیوستن به جمع طیف اکثریت شورا،  اکثریت اعضا به برکناری و عزل شهردار رأی دادند.

جمال شریفی شهردار سابق کانی‌دینار در شهرستان مریوان، شهریور ۹۶ به عنوان شهردار مریوان انتخاب شد و ۲۴ مرداد ۹۸ نیز پس از حدود ۲۳ ماه از سمت خود برکنار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار