کد خبر: ۷۷۲۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹ 16 August 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در پی درگذشت آ میر احمد تقوی ، روحانی برجسته کهگیلویه و بویراحمد ، مدیران کهگیلویه و بویراحمدی با ارسال پیام هایی این ضایعه را تسلیت گفتند.
بسم الله الرحمن الرحیم
معاون سیاسی استاندار
انا لله و انا الیه راجعون
ارتحال عالم ربانی، مجاهد نستوه و فقیه عالیقدر حضرت آیت الله آقای آمیر احمد تقوی مقدم (ره) ضایعه ای جبران ناپذیر است.
این شخصیت بزرگوار همیشه رضایت الهی، توجه به مصالح نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مردم را مورد عنایت قرار دادند و با تیکه بر الطاف خداوندی همواره سربلند بودند.
اینجانب ضایعه فوت و فقدان ایشان را به محضر مقام معظم رهبری ، مراجع عظام تقلید، علما و فضلای مکرم، حوزه‌های علمیه، ملت قدرشناس ایران و بویژه بیت محترم ایشان تسلیت می‌گویم و از بارگاه ایزد منان برای آن عالم پرهیزگار غفران الهی و همجواری با اجداد مطهرشان و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.
جمالی
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار
خادمی استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد و استاندار فعلی لرستان
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
قال رسول الله (ص) :
اذا مات العالم الفقیه ثلمه فی الاسلام ثلمة لایسدها شیء
خبر ارتحال عالم ربانی و روحانی وارسته و ساده زیست حضرت آیت الله آمیر احمد تقوی از علمای برجسته استان کهگیلویه و بویر احمد و موسس نخستین حوزه علمیه آن استان که عمر گرانبهای خویش را صرف تبلیغ دین و شعائر اسلامی ، تربیت طلاب و علمای مبلغ دین نمود و در این راستا منشاء خدمات و اثرات ماندگار به اسلام و نظام اسلامی گردیدند، موجب تاثر و تالم فراوان گردید.
اینجانب این ضایعه حزن‌انگیز و اندوهناک را به همه ارادتمندان ، اقشار مختلف مردم شریف کهگیلویه و بویراحمد ، روحانیون گرانقدر به ویژه بیت معظم این روحانی جلیل‌القدر تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان برای روح عالی ایشان رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.
سید موسی خادمی
استاندار لرستان
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
ارتحال جانسوز عالم ربانی  و سیدی پاک از تبار فاطمه الزهرا (س)حجت الاسلام و المسلمین آمیر احمد تقوی (رضوان الله علیه) موجب تأثر و تأسف فراوان گردید. آن روحانی ساده زیست و مردمی سالیان متمادی از عمر شریفشان را در راه ترویج معارف اهل بیت علیهم السلام و ترویج اندیشه تابناک اسلامی صرف نمودند و طلاب زیادی را در حوزه علمیه دهدشت تربیت نمود .
ایشان از خدمتگزاران صادق دین و مذهب بودند و در دوران عمر پر برکت خویش  برای اعتلای فرهنگ دینی و خدمت به مردم  از هیچ تلاشی فرو گذار  نکردند و همواره عامل به احکام اسلام ناب محمدی بوده و الگوی تمام عیار انسانیت و موجب فخر و مباهات جنوب کشور بود‌.
اینجانب ضایعه فقدان آن عالم جلیل القدر را به محضر رهبر  فرزانه انقلاب اسلامی،خاندان مکرم  ، حوزه های علمیه ، مردم شریف و نجیب استان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت عرض نموده و از درگاه یکتای بی همتا برای آن فقید سعید علو درجات و برای همه بازماندگان صبر جمیل و أجر جزیل مسألت دارم.
عزیز فیلی
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد
معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری استان کهگیلویه وبویراحمد
بسمه تعالی
"اِنالله واِنااِلیه راجعون"
اِذا ماتَ العالمِ الفَقیه ثَلمَ فِی اِلاسلام ثَلمَه لا یَسدها شیئ.
رحلت جانسوز اسوه والگوی ساده زیستی ،مصلح ومعلم اخلاق ،مجاهدنستوه، عالم ربانی ، یار امام ورهبری ویاور مظلومان و ستمدیدگان مرحوم آمیراحمد تقوی (رضوان اله تعالی علیه) را خدمت بیت داغدار ایشان ومردم شریف وقدرشناس استان کهگیلویه وبویراحمد تسلیت عرض نموده واز درگاه احدیت برای آن سالک الی اله رحمت ومغفرت درجوار انبیاء وصلحا وصبر وتحمل برای بازماندگان مسئلت می نمایم.
آذر صفائی نیا
معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری استان کهگیلویه وبویراحمد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
ارتحال عالم جلیل القدر آیت الله آمیراحمد تقوی از روحانیون برجسته استان که سابقه دیرینه ای در تبلیغ شعائر اسلامی در حوزه‌های مختلف داشت موجب تاسف و تاثر فراوان شد.
آن روحانی عظیم الشان عمر پر برکت خود را صرف اعتلای اسلام و نشر و ترویج معارف دینی نمود و گام بلندی در راه روشنگری و بصیرت افزایی جامعه برداشتند و بی شک، یاد و نقش برجسته آن مرحوم مغفور در ذهن مردم مومن و قدرشناس استان ماندگار خواهد شد.
اینجانب این ضایعه را محضر خانواده، بازماندگان، علما و مردم استان تسلیت گفته و از خداوند متعال علوّ درجات برای آن مرحوم و صبر جمیل و اجر جزیل برای بیت شریفشان مسألت دارم.                                                                جعفر گوهرگانی
معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد
مدیر کل دفتر حذب وحمایت از سرمایه گذاری استانداری استان
بسم الله الرحمن الرحیم
اناالله وانا الیه راجعون
ارتحال جانسوز و جانگداز مجاهد خستگی ناپذیر واسوه اخلاق ودین وگنجینه بزرگ علوم فقهی ومایه فخر ومباهات قوم بزرگ لر، عالم ربانی آیت الله آمیر احمد تقوی ( ره ) رابه مردم شریف استان  و بلاخص فرزندان کهگیلویه بزرگ وهمچنین خانواده معزز و مکرم آن مرد آسمانی تسلیت عرض مینمایم ، علو درجات ورحمت واسعه الهی رابرای آن فقیه عالیقدر از خداوند متعال خواستارم .
سید حشمت اله صمیمی
مدیر کل دفتر حذب وحمایت از سرمایه گذاری استانداری استان
مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
قَالَ الِاِمامُ الصادقُ علیه السلامُ: إِذَا مَاتَ العالمُ اَلْمُؤْمِنُ ثُلِمَ فِي اَلْإِسْلاَمِ ثُلْمَةٌ لاَ يَسُدُّهَا شَيْءٌ
خبر رحلت عالم ربانی ،مجاهد انقلابی،روحانی مردمی مرحوم حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج میر احمد تقوی موجب تاثر و تالم همگان گردید.
این ضایعه اسفناک را به حوزه های علمیه و علماء اعلام ،مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد، استانهای همجوار، سادات مکرم بویژه سادات محترم رضا توفیق، خانواده متدین، مذهبی و عالم پرور تقوی  علی الخصوص فرزندان دانشمند، عالم و فرهنگی ایشان تسلیت عرض نموده، برای روح آن سعید فقید غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می نمایم.
رحمن خادم مدیر عامل شرکت  
گاز کهگیلویه و بویراحمد
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
ارتحال شخصیت وارسته، معلم اخلاق و روحانی ارزشی و مردمی جناب حجت الاسلام و المسلمین آمیر احمد تقوی که همواره در جهت ارتقاء ارزش های اسلامی ، دینی و اخلاقی تلاش می نمود موجب تاثر و تالم گردید.
تلاش‌های فرهنگی اجتماعی و تبلیغی ایشان در حوزه علمیه کهگیلویه برکسی پوشیده نیست. این روحانی جلیل‌القدر همواره با عزت نفس ساده و با قناعت زندگی کرد و هرگز در دفاع از انقلاب و ولایت و رهبری کوتاهی نکرد.
یاد و خاطره آن عالم ساده زیست، نیک اندیش پشتیبان انقلاب و نظام که  در تعلیم ، تربیت و پرورش جوانان و ارتقاء سطح اخلاقی و معنوی همت عالی داشت، همواره به نیکی باقی خواهد ماند.
اینجانب ضایعه درگذشت این عالم دینی را به عموم مردم ولایتمدار استان، شاگردان، علاقه مندان و بازماندگان علی الخصوص بیعت شریف ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای بازماندگان صبری جمیل و اجری جزیل و برای آن فقید سعید علو درجات الهی را مسئلت دارم.
سید هاشم موسوی جهان آباد
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد
مدیر کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد
بسم الله الرحمن الرحیم
((اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمة لایسدها شیء .))
غمگنانه خبردارشدم که عالم عامل و وارسته حضرت حجة الاسلام والمسلمین آمیراحمد تقوی پس از عمری پربرکت وهمراه با مجاهدت وپارسایی دار دنیا را وداع گفت و روح بلندش از این سرای خاکی پر کشید وبه عالم افلاک پیوست اینجانب با نهایت تألم وتأثر از طرف خود وجامعه بزرگ فرهنگیان استان کهگیلویه وبویراحمد درگذشت این روحانی مهذب باتقوا وپرهیزگار را که با تأسیس حوزة علمیه در شهرستان کهگیلویه وشهر دهدشت طلاب  فاضل وارزشمندی را تربیت نمودند که هر کدام خود در این استان وکشور منشأ خیر وخدمت هستند را محضر بیت مکرم وفرزندان بزرگوارش وهمه بستگان سببی ونسبی وعموم مردم استان وشاگردان تسلیت وتعزیت عرض نموده  و از درگاه حضرت حق علو درجات آن عزیز سفر کرده که از روحانیون شجاع،صریح الهجه واثر گذار استان بودند را مسئلت نموده وبرای بازماندگان صبر جمیل واجر جزیل خواهانم.
هادی زارع پور
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد
 مدیر کل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد
“كل نفس ذائقه الموت ثم الينا ترجعون”
بدون تردید مرگ پایان‌ زندگی نیست و حقی است که خداوند تبارک و تعالی، بر اشرف مخلوقات، حکم فرموده اند.
بدین وسیله عروج ملکوتی عالم ربانی روحانی وارسته و ساده زیست ، مجاهد انقلابی و نستوه ، مروج احکام شریعت و اسوه اخلاق و مردمداری حضرت حجه الاسلام والمسلمین آمیر احمد تقوی را به عموم مردم شریف کهگیلویه بزرگ بخصوص سادات جلیل القدر رضاتوفیق ، بیت مکرم و جمع علاقمندان آن فقید سعید تسلیت و تعزیت عرض می نمایم و از درگاه پروردگار سبحان برای آن بزرگ مرد ، علو درجات و برای بازماندگان صبر جزیل مسالت دارم.
۲۴ مرداد ماه ۱۳۹۸
وحید محمدی تبار
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لردگان
بسم الله الرحمن الرحیم.
اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدّها شیء”
با کمال تأسف و تأثر مطلع شدیم که فقیه اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السّلام)، مدافع حریم امامت و ولایت، و شیفته و دلباخته حضرت سید الشهداء (علیه السّلام) آیت الله آقا میراحمد تقوی (ره) دعوت حق را لبیک گفته و به دیار باقی شتافتند.
آن عالم برجسته، خلف صالح مرجع و زعیم بزرگ عالم تشیّع مرحوم آیه الله العظمی امام خمینی(ره) بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی  بود که عمر مبارک خود را در خدمت به مولا و سرور خود حضرت بقیه الله الاعظم (ارواح العالمین له الفداء)، ترویج معارف حقه اهل البیت (علیهم السّلام) و تربیت علمی و معنوی طلاب و دانشمندان علوم دینی در استان کهگیلویه و بویر احمد سپری نمود.مجاهدتهای ایشان در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در  مبارزه با نظام طاغوت، ولایت مداری، سلوک زاهدانه و عارفانه و تلاشهای خالصانه ایشان در خدمت گزاری به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد  در سالهای بعد از انقلاب اسلامی،همواره در یاد و خاطر مردم آن استان باقی خواهد ماند.
رحلت این عارف مجاهد و عالم فرزانه را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم(عج الله تعالی فرجه الشریف) و مقام معظم رهبری(دامت برکاته) و عموم ارادت مندان به ایشان در  استان کهگیلویه و بویراحمد و خصوصا بیت مکرم و معزز ایشان تسلیت عرض می نمایم و علو درجات آن فقید سعید را از خداوند متعال خواهانم.
سعید جریده اصل
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لردگان
 مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد
خبر درگذشت روحانی و  عالم جلیل القدر و مبارز نستوه ، حجت الاسلام والمسلمین حاج میراحمد تقوی باعث تاسف و تالم فراوان گردید .
آن سید بزرگوار در طول عمر پربرکت خویش منشا خدمات فراوانی بود و بدون شک این خدمات و آثار معنوی بر جای مانده از وجود ارزشمند و روحانی ایشان در اذهان مردم ولایت مدار استان کهگیلویه و بویراحمد ماندگار خواهد بود .
اینجانب درگذشت اندوهبار  آن روحانی فاضل  و استاد اخلاق را به محضر شریف حضرت ولی عصر ( عج) ، مقام معظم رهبری ، حوزه های علمیه ، مردم ولایت مدار استان و خطه کهگیلویه و بیت شریف و معزز ایشان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند بزرگ برای آن مرحوم رحمت واسعه و برای بازماندگان و دوستداران ایشان صبر در این مصیبت را آرزومندم.
عباس نورمحمدی
 مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد 
در حال تکمیل...
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار