دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر استان سیستان و بلوچستان گفت: به همت اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان مراسم عید سعید غدیر خم در 20 شهرستان‌ این استان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۷۷۲۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۶ 19 August 2019

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان حجت‌الاسلام عیسی بزمانی در حاشیه نشست برنامه‌ریزی جشن‌های دهه امامت و ولایت گفت: مردم ولایت‌مدار سیستان و بلوچستان به مناسبت فرا رسیدن عید بزرگ غدیر خم در سراسر این استان پهناور با برگزاری جشن، برپایی ایستگاه صلواتی، تزئین معابر و خیابان‌ها و دید و بازدید از سادات این روز بزرگ را گرامی خواهند داشت.

دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر استان سیستان و بلوچستان افزود: مردم ۲۰ شهرستان سیستان و بلوچستان با برگزاری جشن عید غدیر در مساجد محوری این استان و مولودی‌ خوانی و سخنرانی به بزرگداشت عید غدیر و آشنایی با تفکر غدیر می‌پردازند و این روز ویژه را جشن خواهند گرفت.

بزمانی اظهار داشت: مراسم دیدار با سادات و گرفتن عیدی از سادات از جمله رسومی است که از دیرباز در روز عید غدیر توسط مردم سیستان و بلوچستان با شور و علاقه خاصی انجام می‌شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد: واقعه تاریخی غدیر در شهرستان‌های مختلف سیستان و بلوچستان با حضور حدود ۲۰۰ هنرمند اجرا خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار