نایب‌رئیس هیات شناى البرز گفت: متاسفانه در استان استخرى مخصوص بانوان نداریم و همین امر یکى از بزرگ‌ترین دغدغه‌هاى ما به شمار مى‌رود.
کد خبر: ۷۷۱۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴ 14 August 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ میترا عزیزى ادامه داد: با توجه به افزایش استخرها و اختصاص آنها به بخش خصوصى، نظارت ویژه‌اى بر وضعیت بهداشتی آنها صورت نمى‌گیرد.
وى افزود: هیات شناى البرز درخصوص رسیدگى به مشکلات مطرح‌شده از سوى شهروندان تنها براى استخرهایى مى‌تواند تصمیم‌گیرى کند که به آنها واگذار شده باشد، اما درباره استخرهاى خصوصى تنها از طریق شکایت‌هاى اشخاص به این موضوعات رسیدگى مى‌شود.
عزیزى در ادامه با بیان این‌که اداره بهداشت از استخرها بازرسى مى‌کند اما رسیدگى به برخى موضوعات نادیده گرفته شده است، گفت: با توجه به شکایات شهروندان و مراجعه آنها به هیات باید بگوییم که تنها راهى که مى‌تواند پاسخگوى آنها باشد و منجر به حل مسائل شود، شکایت به صورت شخصى است که در این صورت با بازرسى‌هایی که از استخر مى‌شود به محض مشاهده تخلف، استخر پلمب مى‌شود.
وى با اشاره به مباحث مربوط به سانس‌هاى اختصاص‌یافته به بانوان نیز افزود: بارها مساله تغییر سانس‌ها و اختصاص حداقل 3 روز در هفته به بانوان را مطرح کرده‌ایم، اما برخى افراد از جمله هیات نجات‌غریق معتقد است که شرایط پیشنهادى براى آنها از لحاظ اقتصادى به‌صرفه نیست.
نایب‌رئیس هیات شناى البرز همچنین با تاکید بر این‌که به عملکرد استخرها حساس هستیم، گفت: استخر دانشگاه خوارزمى را که روزهاى ویژه‌اى به بانوان اختصاص داده‌ است و تعداد مراجعه‌کننده آن بسیار است، همواره رصد مى‌کنیم و از بهداشت نیز درخواست داریم تا در صورت مشاهده هرگونه میکروب و یا نکته دیگرى، نه‌تنها با استخرهاى مرتبط با هیات، بلکه با استخرهاى خصوصى نیز به صورت جدى مقابله کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار