جمعیت هلال احمر استان البرز در اجرای طرحی به نام «نذر آب » برای کمک به مناطق محروم شهرستان هیرمند استان سیستان و بلوچستان تیم امدادی به این منطقه اعزام کرد.
کد خبر: ۷۷۱۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳ 13 August 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ در اجرای طرح «نذر آب » تیم های امدادی جمعیت هلال احمر  در نقاط کم آب کشور به مشکلات ساکنان این مناطق رسیدگی و نیازهای درمانی و امدادی آنها را بررسی می کنند.

دکتر ناصر چرخساز  مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز گفت: با توجه به برگزاری  دوباره طرح نذر آب در نقاط کم آب کشور و رسیدگی به وضعیت معیشتی و سلامتی مردم این مناطق، هماهنگی هایی با مسئولان استان سیستان و بلوچستان صورت گرفت .

 بر اساس نیازسنجی ها  و بازدید های میدانی توسط معاون امور داوطلبان و معاون بهداشت و درمان استان البرز ، مقرر شد کاروان‌ سلامت جمعیت هلال احمر البرز با رویکرد ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، فرهنگی و حمایتی به استان سیستان  اعزام شود.

در قالب کاروان و تیم امدادی هلال احمر البرز، تعدادی  پزشک عمومی، متخصص زنان، کارشناس تغذیه، کارشناس محیط زیست، روانشناس و  پرستار خدمات بهداشتی درمانی به ساکنان شهرستان هیرمند ارائه می دهند.

همچنین این کاروان امدادی  مقدار قابل توجهی  سبد کالا و ارزاق  عمومی در بین نیازمندان شهرستان هیرمند توزیع می شود.

اجرای برنامه‌های فرهنگی، ارائه مشاوره و آموزش های پیشگیری از بیماری های شایع، برپایی ایستگاه نقاشی،  برگزاری مسابقات ویژه کودکان و نوجوانان و... از برنامه های طرح امدادی  «نذر آب » است.

کاروان امدادی البرز به مدت پنج روز در مناطق محروم شهرستان هیرمند حضور خواهد داشت .

تیم های امدادی استان البرز امسال در جریان سیل شمال و جنوب کشور حضور فعال در این مناطق داشتند.

برچسب ها: امداد ، طرح نذرآب ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار