مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: ۳۱ پایگاه در ایلام نذورات را در عید قربان جمع آوری می کنند.
کد خبر: ۷۷۱۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵ 12 August 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛ضیاء رضایی اظهار داشت: امسال به منظور راحتی پرداخت نذورات قربانی مردم نوع دوست این استان روشهای گوناگونی در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: به منظور جمع آوری نذورات هم استانی های عزیز در نقاط مختلف استان تعداد ۳۱ پایگاه در نظر گرفته شده است.

وی گفت: علاوه بر این ۳۱ پایگاه، همه مراکز نیکوکاری در این استان نیز در روز عید سعید قربان نسبت به دریافت نذورات قربانی اقدام خواهند کرد.

وی با بیان اینکه امسال تمهیداتی برای پرداخت وجوهات قربانی از طریق روشهای نوین و الکترونیکی نیز در نظر گرفته شده است، گفت: مردم استان از طریق شماره گیری کد #۱*۰۸۴*۸۸۷۷* می توانند به مبلغ دلخواه وجوهات قربانی مورد نظر خود را پرداخت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه پیش بینی شده است که امسال جمع آوری نذورات قربانی به بیش از ۲۷ میلیارد ریال برسد، گفت: این کمکها حدود دوبرابر کمک های سال گذشته خواهد بود.

رضایی افزود: از این میزان کمکها چهل درصد مربوط به مراکز نیکوکاری، ۱۰ درصد از طریق روشهای نوین و الکترونیکی و بقیه آن نیز از طریق پایگاه های کمیته امداد جمع آوری شده است.

وی همچنین از راه اندازی دو مرکز قربانگاه در شهرهای ایلام و چرداول خبر داد و گفت: در این قربانگاه ها دام های زنده مردم نوع دوست استان ، تحویل و زیر نظر دام پزشکی استان با رعایت موارد شرعی و بهداشتی ذبح و پس از بسته بندی بین نیازمندان استان توزیع خواهد شد./ع

 

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار