فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران مطرح کرد؛
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به دستگیری ۴۳۰ متهم به قاچاق کالا در غرب استان گفت: در ۴ ماه نخست سال ۶۴۸ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در غرب استان تهران کشف و ۳۶۷ فقره پرونده ثبت شده است.
کد خبر: ۷۷۰۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶ 11 August 2019

به گزارش تابناک تهران، سردار محسن خانچرلی امروز در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به 664 هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیس غرب استان تهران در 4 ماه نخست سال اظهار داشت: از این تعداد تماس بیش از 325 هزار مورد عملیات مرتبط با تماس با مرکز 110 اجرا شده است.

وی همچنین با اشاره به کاهش 17 درصدی تصادفات فوتی در غرب استان تهران بیان کرد: از ابتدای سال 18 هزار مورد تصادفات رانندگی در غرب تهران را شاهد بودیم که نسبت به سال گذشته در حوزه خسارت 42 درصد کاهش داشتیم.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود: در 4 ماه نخست سال بالغ بر 446 مورد طرح در حوزه‌های مختلف اجرا و 40 نفر از اراذل و اوباش غرب تهران دستگیر شدند، همچنین بالغ بر 6 تن مواد مخدر در این مدت کشف شده است و در ادامه نیز با جدیت بیشتر در این مسیر قدم برمی‌داریم.

خانچرلی سپس با اشاره به دستگیری 3 هزار و 129 نفر مرتبط با موضوع مواد مخدر تصریح کرد: علاوه بر این بالغ بر 3 هزار و 330 معتاد متجاهر نیز از سطح شهرستان جمع‌آوری و به مراجع مرتبط ارجاع داده شده‌اند و همچنین 117 نفر نیز در رابطه با جرائم سایبری دستگیر شده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع قاچاق تاکنون 648 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف شده که 430 نفر متهم دستگیر و 367 فقره پرونده ثبت شده است و در حوزه گذرنامه نیز در غرب استان تهران 23 درصد افزایش صدور گذرنامه داشته‌ایم که به تعداد 31 هزار مورد رسیده است.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران همچنین بیان کرد: در حوزه اصناف نیز با در بازدیدهای صورت گرفته تاکنون بیش از 12 هزار مورد بازدید انجام و 2 هزار و 400 مورد پلمپ صورت گرفته است.

خانچرلی افزود: طبق آمار بیش از 8 هزار و 500 مورد اوراق قضایی در 4 ماه نخست سال ابلاغ شده و 13 هزار و 500 حکم قضایی نیز اجرا شده است و علاوه بر این 94 هزار پرونده قضایی در کلانتری‌های غرب استان تهران تشکیل شده است که بیش از 14 هزار مورد با همراهی مشاوران منجر به سازش شده است که با فرهنگ‌سازی‌های صورت گرفته رشد بسیار خوبی را در این حوزه شاهد بودیم.

وی در پایان با اشاره به ماجرای انتشار خبر سرقت از بانک منجیل‌آباد رباط کریم در فضای مجازی خاطرنشان کرد: در هفته‌های گذشته این اتفاق چالش‌هایی را به همراه داشت که بدون اطلاع دقیق از ماجرا اخباری در فضای مجازی منتشر شد، این ماجرا با اقدامات حراست بانک صادرات،کارمند حاضر در بانک و متخصصان در حوزه آگاهی مدیریت و حساب‌ها مسدود شد و با اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته همه افراد که شامل 7 مرد و یک خانم بوده‌اند دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع شده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار