آئین تکریم و معارفه روسای دادگستری شهرستان پارس آباد با حضور رئیس کل دادگستری استان، امام جمعه شهرستان، دادستان مرکز استان، رئیس شوراهای حل اختلاف استان، قضات، کارمندان و جمعی از مدیران و مسئولان شهرستانی برگزار شد.
کد خبر: ۷۷۰۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳ 11 August 2019

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان اردبیل، در این مراسم با قدردانی از زحمات ارزشمند عبدالله طباطبایی رئیس سابق دادگستری شهرستان، حبیب اشرفی به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان پارس آباد معرفی شد.

عتباتی رئیس کل دادگستری استان اردبیل در این مراسم بر احیای حقوق عامه، صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی و لزوم اجرای برنامه های پیش بینی و پیشگری از وقوع جرم تأکید کرده و افزود: مسلما پیش بینی و پیشگیری از وقوع جرم بسیار کم هزینه تر از درمان است و از آنجائیکه پیشگیری یک امری فرا قوه ای است بنابراین باید همه دستگاه هها و نهادها در هماهنگی و تعامل با یکدیگر در راستای پیشگیری از وقوع جرم تلاش نمایند.

وی در بخش دیگر سخنان خود به مشکلات موجود در خصوص اختلاف عشایر منطقه و شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اشاره کرده و افزود: در این خصوص اقدامات خوبی برای حل این مشکل صورت گرفته و ضروری است مسئولان استانی و شهرستانی نیز برای پایان دادن به این موضوع بیش از پیش همت گمارند.

در این مراسم طباطبایی دادستان مرکز استان اردبیل که پیش از این رئیس دادگستری شهرستان پارس آباد بود گزارشی از اقدامات و عملکرد دادگستری پارس آباد ارایه داد.

سپس حبیب اشرفی رئیس جدید دادگستری شهرستان پارس آباد برنامه ها و اولویت های آتی کاری خود در دادگستری استان را تشریح نمود.

به گزارش تابناک اردبیل، حبیب اشرفی پیش از این رئیس شعبه دوم دادگاه عمومی (حقوقی) مشگین شهر بود.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار