معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین: برای جمع آوری نذورات و کمک‌های مردمی در روز عید قربان، ۲۰۹ پایگاه در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۷۷۰۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸ 11 August 2019

فعالیت ۲۰۹ پایگاه کمیته امداد قزوین در عید قربان

به گزارش تابناک قزوین, فرزاد فرهادی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین  گفت: ۲۰۹ پایگاه ثابت و سیار با همکاری اداره کل دامپزشکی، مراکز نیکوکاری و مساجد مناطق آماده دریافت نذورات و قربانی‌های خیران و مردم نیکوکار استان است.

فرهادی افزود: به منظور تسهیل در خرید و ذبح دام زنده برای مردم خیر استان، پایگاه‌های توزیع و ذبح دام زنده با نظارت و کنترل دقیق دامپزشکی برپا می‌شود و مردم نیکوکار می‌توانند با مراجعه به این پایگاه‌ها قربانی‌های خود را با قیمت مصوب تهیه و به صورت شرعی و بهداشتی ذبح کنند و به دست نیازمندان برسانند.

وی ادامه داد: پایگاه مرکزی به صورت قربانگاه در میدان مادر قزوین فعالیت دارد که در این قربانگاه گوسفند با قیمتی کمتر از قیمت بازار برای کمک به نیازمندان عرضه می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اضافه کرد: کمیته امداد برای دریافت نذورات و قربانی‌های مردم نیکوکار در روز عید قربان آمادگی دارد و تدارک لازم برای توزیع سریع گوشت قربانی میان نیازمندان پیش بینی شده است.

فرهادی با اشاره به توزیع سریع نذورات دریافتی تا بعدازظهر روز عید قربان اعلام کرد: با همکاری هیئت‌امنای مساجد در مناطق مختلف نذورات و گوشت‌های قربانی دربسته‌های یک تا سه کیلویی با توجه به جمعیت خانوار‌های شناسایی‌شده و با الویت ایتام، زنان سرپرست خانوار و بیماران صعب‌العلاج در میان نیازمندان توزیع می‌شود.

وی یادآورشد: خیران می‌توانند علاوه بر حضور در پایگاه ها، با استفاده از اپلیکیشن سکه و کد دستوری #۰۲۸*۱*۸۸۷۷* وجوه نقدی را واریز کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان گفت: پارسال حدود دو میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار در قالب قربانی دریافت شد و پیش بینی می‌شود این رقم امسال به سه میلیارد تومان برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار