استاندار البرز گفت: بستر لازم برای فعالیت تمامی کاندیداها از تمامی احزاب و گروه های قانونی و تابع قوانین نظام جمهوری اسلامی را فراهم می کنیم.
کد خبر: ۷۶۹۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲ 07 August 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ عزیزالله شهبازی در جلسه ستاد انتخابات استان البرز با ابراز امیدواری از اینکه افزایش اتحاد و همدلی در جامعه نوید بخش آینده ای روشن برای کشور است، گفت: با چنین شرایطی به سوی برگزاری انتخاباتی پرشور با مشارکت حداکثری مردم می رویم.

وی با بیان اینکه در انتخابات گذشته شاهد مشارکت پرشور مردم البرز و حضوری چشمگیر در پای صندوق های رای بودیم، افزود: رویکرد و سیاست های دولت برگزاری انتخاباتی سالم، امن و پرشور با مشارکت حداکثری مردم است.

استاندار البرز اضافه کرد: بستر لازم برای فعالیت تمامی کاندیداها از تمامی احزاب و گروه های قانونی و تابع قوانین نظام جمهوری اسلامی را فراهم می کنیم تا مردم آزادانه به نماینده مورد نظر خود رای بدهند.

شهبازی با تاکید بر اینکه باید برای برای تقویت اعتماد عمومی اصل بی طرفی در انتخابات را رعایت کنیم، گفت: این مهم در افزایش مشارکت مردم تاثیر بسزایی دارد.

وی افزود:از فرمانداران انتظار می رود با توجه به اینکه ملاک برای انتخاب رای ملت است، برای هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان ها با حساسیت و دقت بالایی نسبت به انتخاب افراد اقدام کنند و در این رابطه هیچ گونه کوتاهی و اهمالی نداشته باشند زیرا اگر خطایی رخ دهد برخورد جدی صورت می گیرد.

شهبازی با تاکید بر ضرورت برگزاری جلسات ستاد انتخابات استان، ادامه داد: ما تامین امنیت همه کاندیداهای قانونی و رای دهندگان را بر عهده داریم که برای تحقق این امر از هیچ تلاش فروگذار نخواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه اکنون بیش از گذشته به وفاق و همدلی و وحدت نیاز داریم، گفت: باید بستر لازم را برای برگزاری انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری مردم برای تحکیم اقتدار، امنیت، آرامش و ثبات نظام جمهوری اسلامی فراهم کنیم.

استاندار البرز افزود: با تعصب ویژه ای تحقق سیاست های عمومی دولت که منتخب اکثریت مردم و مورد تنفیذ مقام معظم رهبری است را در استان پیگیری می کنم و کوچکترین تخلفی در این مسیر از سوی مسئولان قابل چشم پوشی نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار