رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی البرز از اشتغال سه هزار و 730 کارمند در 24 دستگاه اجرایی استان خبر داد و گفت: امسال 245 میلیارد تومان برای پرداخت دستمزد، مزایا و سایر هزینه‌های دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است.
کد خبر: ۷۶۹۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲ 07 August 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ زهرا عربشاهی با بیان اینکه رسانه رکن چهارم دموکراسی و خبرنگار هم عامل اصلی این رکن است گفت: خبرنگاران با جسارت، تخصص و شجاعت می‌توانند این نقش را به خوبی ایفا کند.

عربشاهی در ادامه با اشاره به وضیت استان البرز در حوزه بودجه و اعتبارات هزینه‌ای و عمرانی خاطرنشان کرد: سال 97 نسبت به سال 96 اعتبارات عمرانی به نسبت کل کشور رشد بیشتری داشت و 15 درصد رشد کرد در حالی که رشد کشوری 11 درصد بود.

وی افزود: کل اعتبارات استان در سال 97 حدود  361 میلیارد تومان بود، این رقم برای امسال 416 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل مدیریت و برنامه‌ریزی استان البرز در ادامه با اشاره به حضور دستگاه‌های متعدد ملی در استان البرز خاطرنشان کرد: به طور کلی تعداد حقوق بگیران دستگاه‌های ملی و استانی در البرز به 45 هزار نفر می‌رسد؛ از این تعداد سه هزار و 730 نفر کارمند و حقوق‌بگیر 24 دستگاه استانی هستند که هزینه‌های دستمزد، مزایا و ... آنها حدود 217 میلیارد تومان شد.

وی خاطرنشان کرد: برای حقوق و مزایای حقوق‌بگیران 24 دستگاه استان هم 245 میلیارد تومان ابلاغ شده است.

عربشاهی در ادامه بر ضرورت صرفه‌جویی اقتصادی با توجه به شرایط کشور تأکید و اعلام کرد: با توجه به شرایط موجود، دستگاه‌های اجرایی مشکلات هزینه‌ای دارند و این صرفه‌جویی باید در عمل پیگیری شود.

وی افزود: دولت هم در اصلاحیه بودجه 98 کاهش 68 هزار میلیارد تومانی را در بودجه امسال در نظر گرفته و البته تلاش بر این بوده تا اعتبارات هزینه‌ای محقق شود.

این مسئول ادامه داد: در بخش عمرانی با مشکلات بیشتری مواجه هستیم و تلاش می‌کنیم تا امور را تا حد ممکن پیش ببریم، به طور کلی شرایط سختی وجود دارد و همه دستگاه‌ها باید صرفه‌جویی را مد نظر قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار