۵۳ دستگاه تجهیزات فنی و متعلقات بیت کویین به ارزش ۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ريال برای دومین روز در شهرستان بهشهر کشف شد.
کد خبر: ۷۶۹۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵ 06 August 2019

۵۳ دستگاه تجهیزات فنی و متعلقات بیت کویین به ارزش ۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ريال برای دومین روز در شهرستان بهشهر کشف شد.

به گزارش خبرگزاری صداسیما مرکز مازندران، فرمانده انتظامی مازندران گفت: به منظور جلوگیری از قاچاق کالا و ارز و برخورد با مفسدان اقتصادی، طرح تشدید و مبارزه با قاچاق به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های ماموریتی فرماندهی انتظامی استان در سال جدید، در دستور کار قرار گرفت.

سردارسیدمحمود میرفیضی افزود: در اجرای این طرح، ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان بهشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۴ نفر از مخلان امنیت اقتصادی در آن شهرستان شدند.

وی گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان بهشهر متهمان را که با مقاصد سودجویانه اقدام به نصب دستگاه‌های تولید ارز دیجیتال (بیت کویین) در یکی از یک واحد‌های صنعتی این شهرستان کرده بودند، شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سردار میرفیضی از کشف ۵۳ دستگاه تجهیزات فنی و متعلقات بیت کویین در بازدید از محل خبر داد و افزود: برابر نظر کارشناسان ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده ۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: مبارزه بی امان با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی گامی موثر در حمایت از تولید داخلی و سرمایه گذاری داخلی است.

وی پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیر قانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و افزود: خرید و مصرف کالای قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیر قانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه‌ها و افزایش بیکاری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار