سفرآسان
محمدی گفت:برنامه‌ریزی برای اجرای طرح سفر‌های آسان «ساب» انجام و به استانداری‌های ۳۱ استان کشور ابلاغ ش
کد خبر: ۷۶۹۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 06 August 2019
فریدون محمدی دبیرستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در خصوص تلاش‌های اخیر این ستاد برای رونق بخشیدن به سفر‌های داخلی گفت: با توجه به سیاست‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مبنی بر توسعه سفر‌های داخلی و رونق گردشگری داخلی، ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر مأموریت پیدا کرد که طرح سفر‌های آسان برنامه‌ریزی شده «ساب» را آماده کند.
شعار سال: فریدون محمدی دبیرستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در خصوص تلاش‌های اخیر این ستاد برای رونق بخشیدن به سفر‌های داخلی گفت: با توجه به سیاست‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مبنی بر توسعه سفر‌های داخلی و رونق گردشگری داخلی، ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر مأموریت پیدا کرد که طرح سفر‌های آسان برنامه‌ریزی شده «ساب» را آماده کند.
وی افزود:براساس طرح «ساب» می‌توان سفر آسان و ارزان به همه استان‌های کشور داشت البته این امکان باید به گونه‌ای باشد که از کیفیت خدمات ارائه شده کاسته نشود.
دبیرستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر گفت: برنامه‌ریزی برای اجرای طرح «ساب» انجام و به استانداری‌های ۳۱ استان کشور ابلاغ شد و استانداری‌ها از طرف ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر موظف شدند که براساس مصوبه چهلمین نشست ستاد برای طراحی و تدوین بسته سفر استانشان و اعلام آن به ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر اقدام کنند.
وی در تشریح بسته سفر گفت: همه ادارات کل عضو ستاد سفر استان بخشی از خدماتشان را برای بسته سفر تبیین و تعریف می‌کنند.
محمدی با بیان اینکه بسته‌های سفر پس از ارائه به ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به مردم اطلاع داده می‌شوند، گفت: این بسته‌ها که تا پایان مرداد ماه به دست ما می‌رسند، به نوعی راهنمای سفر هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار