در مراسم اختتامیه از 17 برگزیده این جشنواره که آثار آنها از سوی مرکز مطالعات رسانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داوری شده است مورد تقدیر قرار می گیرند.
کد خبر: ۷۶۸۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۴ 01 August 2019

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران گفت: اختتامیه اولین دوره جشنواره رسانه ای خزر به میزبانی استان مازندران در تاریخ 24 مرداد ماه در چالوس برگزار می گردد.

به گزارش خبرگزاری موج ، عباس زارع اظهار داشت : این جشنواره که از سوی اتحادیه خانه های مطبوعات شمال و با مشارکت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

وی ادامه داد: در مراسم اختتامیه از 17 برگزیده این جشنواره که آثار آنها از سوی مرکز مطالعات رسانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داوری شده است مورد تقدیر قرار می گیرند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران اظهار داشت: آثار نفرات برگزیده این جشنواره از سوی مرکز مطالعات رسانه ترجمه و به دبیرحانه جشنواره رسانه ای خزر آستاراخان روسیه ارسال می گردد.

وی همچنین در مورد وضعیت مجتمع فرهنگی رامسر نیز گفت: به همت استاندار، طلسم مجتمع و فرهنگسرای نیمه کاره رامسر شکسته شد و عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

عباس زارع افزود: با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور ، استاندار مازندران و فرماندار رامسر در شورای برنامه ریزی استان که با هدف بررسی مشکلات بخش گردشگری استان برگزار شده بود ، مشکل فرهنگسرای شهرستان رامسر مطرح  و پس از سالها و با پیگیری های ویژه استاندار مازندران و موافقت رئیس سازمان میراث فرهنگی طلسم مجتمع نیمه کاره فرهنگی رامسر شکسته شد.

وی افزود: طبق دستور رئیس سازمان میراث فرهنگی این مجتمع  کاربری فرهنگی هنری خواهد داشت و مجموعه اداری در آن قرار نخواهد گرفت و در آینده نزدیک پیگیری های لازم برای تخصیص اعتبار ، تنظیم موافقت نامه جهت آغاز ساخت مجتمع از سر گرفته خواهد شد.

 

مدیرتابناک مازندران: مسعود پاشنا

خبرنگار تابناک ساری : سلمان مهدوی

خبرنگار تابناک بابل : مهدی رفیعی

خبرنگار تابناک فریدونکنار: مصطفی آسمانی

خبرنگار تابناک بابلسر : حامد رهی

خبرنگار تابناک نکا و بهشهر : الهام زارعی

خبرنگار تابناک نوشهر : فاطمه معصوم پناه

بزودی چند خبرنگار دیگر به جمع ما اضافه می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار