مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس از کشف بیش از ۲۰ هزار پاکت پودر شوینده تقلبی در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۷۶۸۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱ 01 August 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:علی مبشری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس اظهار کرد: با اعلام گزارشی مبنی بر توزیع پودر شوینده تقلبی با جعل بسته بندی یکی از برند‌های مشهور، گشت مشترک تعزیرات حکومتی اقدام به پیگیری موضوع کرد.

او ادامه داد: به همین منظور ماموران به عنوان مشتری و با خرید صوری موفق به شناسایی عاملان توزیع این پودر‌ها شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس تصریح کرد: تعزیرات با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی با همکاری پلیس امنیت اقتصادی، کامیونی که حامل ۲۲ هزار پاکت پودر تقلبی برای عرضه در بازار بود شناسایی و توقیف کرد.

علی مبشری با اشاره به شناسایی و بازداشت باندی که اقدام به این اقدام می‌کردند، اضافه کرد: با پیگیری‌های انجام شده انباری که در آن اقدام به ساخت این مواد تقلبی می‌کردند نیز شناسایی و با توجه به جمع آوری همه این پودرها، در حال حاضر جای هیچگونه نگرانی از بابت وجود این کالای تقلبی در سطح بازار نیست.

او با اشاره به نتایج آزمایش‌های انجام شده بر روی پودر‌های کشف شده مبنی بر آسیب رساندن به لباس‌ها در هنگام شستشو گفت: برای متهمان پرونده، قرار وثیقه به ارزش ۵ میلیارد ریال و کفالت صادر شده است و تحقیقات بیشتر در این خصوص توسط شعبه رسیدگی کننده ادامه دارد و حکم پرونده نیز به زودی صادر و به اطلاع عموم خواهد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار