محمدابراهیم صداقت معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: 96 پرونده به ارزش بیش از 746 میلیون ریال برای واحدهای متخلف میوه و تره‌بار و شکرفروش تشکیل شد.
کد خبر: ۷۶۷۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸ 31 July 2019

تابناک فارس به نقل از شیرازه: محمدابراهیم صداقت معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: 96 پرونده به ارزش بیش از 746 میلیون ریال برای واحدهای متخلف میوه و تره‌بار و شکرفروش تشکیل شد.
وی افزود: طی 20 روز گذشته 226 واحد میوه و تره‌بار فروش مورد بازرسی قرار گرفتند که 79 واحد متخلف شناسایی و پرونده تخلف به ارزش 224 میلیون و 218 هزار ریال برای آن‌ها تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال‌شده است.

به گفته‌ معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان صنعت، معدن و تجارت فارس در این مدت، میدان میوه و تره‌بار مورد رصد و پایش بازار، کنترل و نظارت قرارگرفته است.

صداقت طی مدت یادشده با توجه به کاهش عرضه شکر در سطح بازار، تصریح کرد: اقدامات نظارتی در این رابطه تشدید شد و 180 مورد بازرسی از واحدهای عمده و خرده‌فروش شکر، مراکز نگهداری عمده کالا و همچنین برخی سایت‌های اینترنتی ازجمله دیوار صورت پذیرفت که طی آن 17 واحد متخلف شناسایی شدند.

وی ادامه داد: ارزش ریالی این پرونده 522 میلیون و 622 هزار ریال است و پرونده‌ها برای صدور رأی نهایی به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده است.

این مقام مسئول از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را از طریق تلفن 124 ستاد خبری سازمان صمت اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار