یکی از اعضا شورای اسلامی شهر رباط کریم گفت: نباید فضای دوران سرپرستی در شهرداری رباط کریم مدت طولانی را تجربه کند بلکه برای انتخاب شهردار جدید تلاش می کنیم تا سریعا این رخداد به نقطه پایانی برسد.
کد خبر: ۷۶۷۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸ 31 July 2019

به گزارش تابناک تهران؛ علیرضا اسکندری یکی از اعضا شورای اسلامی شهر رباط کریم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رباط کریم با اشاره به رخدادهای پیش روی این شورا در ماه‌ها و روزهای آتی، اظهار داشت: پس از اتفاقات اخیر در شهرداری رباط کریم، امروز آرامش مطلوبی در سطح شهر حاکم است و باید این آرامش را حفظ کرد.

وی افزود: درصدد هستیم تا پروژه‌های نیمه تمام شهر را به ایستگاه پایانی نزدیک کنیم.

جوان‌ترین عضو پارلمان شهری رباط کریم در ادامه با ذکر نام برخی از پروژه‌های اجرا شده در سطح شهر، عنوان کرد: ایجاد سراهای‌محله، تعریض جاده کیکاور و اجرای بسیاری دیگر از پروژه‌ها نشان از آن است که کهن شهر رباط‌کریم به فضای جدیدی نیازمند است و باید برای آبادانی آن تلاش کرد.

وی تأکید کرد: نباید فضای دوران سرپرستی در شهرداری رباط کریم مدت طولانی را تجربه کند بلکه برای انتخاب شهردار جدید تلاش می‌کنیم تا سریعا این رخداد به نقطه پایانی برسد.

اسکندری با اشاره به تعداد رزومه‌های دریافتی از نامزدهای مدیریت شهرداری، تصریح کرد: تاکنون 17 رزومه به دبیرخانه شهرداری ارسال شده و در کارنامه برخی از آن ها پست های مدیریتی بزرگی به چشم می خورد و برخی دیگر نیز شهردار چندین شهر پرجمعیت و بزرگ بوده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار