رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان ارومیه از ثبت نام هشت موکب برای پیاده‌روی اربعین در شهرستان ارومیه خبر داد و گفت: این موکبان پروانه بهره‌برداری گرفته و باید اطلاع‌رسانی ثبت نام موکب‌ها انجام شود.
کد خبر: ۷۶۷۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵ 30 July 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی جعفر جوان امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ارومیه با اشاره به اینکه ستاد عتبات عالیات کشور در سال 82 در کشور شکل گرفت اظهار کرد: این ستاد در سال 83 نیز در استان و ارومیه راه‌اندازی شد اما تا سال 95 مردم هیچ شناختی از این ستاد نداشتند چون از فعالیت خاص و جدی برخوردار نبود.

وی با بیان اینکه در شهرستان ارومیه در سال گذشته 500 میلیون تومان نذورات مردمی برای بازسازی عتبات عالیات جذب شد تصریح کرد: ارومیه در سال 97 رتبه دوم کمک‌های مردمی استان را کسب کرد و شهرستانی مانند پیرانشهر که سنی‌نشین و محب اهل بیت(ع) است رتبه سوم را کسب کرد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان ارومیه با اشاره به اینکه امسال چهار موکب با توجه به وقوع سیلاب به شهرستان ماژین استان ایلام اعزام شدند گفت: 120 نفر در این موکب‌ها حضور داشته که به ارائه خدمت پرداختند.

وی از ثبت نام هشت موکب برای پیاده‌روی اربعین در شهرستان ارومیه خبر داد و افزود: این موکبان پروانه بهره‌برداری گرفته و باید اطلاع‌رسانی ثبت نام موکب‌ها انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار