مراد مالمیر اظهار داشت: برای استقبال از دانش آموزان در فضایی بانشاط در مهرماه ۹۸، آماده سازی مدارس یکی از اقدامات مهم در پروژه مهر را تشکیل می دهد.
کد خبر: ۷۶۷۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶ 30 July 2019

مالمیر بیان داشت: این معاونت در کمیته تعمیر و تجهیز وظیفه بازسازی ، نوسازی و بهسازی فضاهای آموزشی و تعمیر تجهیزات مدارس را بر عهده دارد.
وی با اشاره به اینکه اعتبارات لازم برای انجام پروژه مهراز محل اعتبارات استانی از جمله ۵ درصد سهم شهرداری ها تامین شده است، خاطرنشان کرد: برای تعمیر میز و نیمکت های مدارس کارگاه تعمیر با مشارکت دانش آموزان در آموزش و پرورش ساوجبلاغ فعال شده است، در این کارگاه ۱۰۰۰ میز و نیمکت تعمیر و به مدارس تحویل داده می شود و ۵۰۰ دستگاه کمد نیز برای مدارس خریداری شده است.
مالمیر با بیان اینکه امسال پیش بینی می شود ۱۵ هزار نفر به جمعیت دانش آموزی البرز افزوده می شود، اضافه کرد: آماده کردن فضاهای آموزشی برای جمعیت بالای دانش آموزی یکی از دغدغه های مهم مدیران آموزش و پرورش در استان است.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز با بیان اینکه یک هزار و ۵۴۴ نفر متقاضی نقل و انتقال در البرز شده اند ادامه داد: یک هزار و ۶۷۳ نفر از طریق ماده های قانونی جذب می شوند و ۴۰۰ نفر از فرهنگیان استان نیز بازنشسته می شوند.
وی عنوان کرد که در سال تحصیلی آینده ۵۷ هزار ساعت حق التدریسی نیاز داریم که پیش بینی می شود ساعت حق التدریسی استان به ۶۵ هزار ساعت هم برسد.
تاکنون نیز ۲۷۵ هزار دانش آموز برای دریافت کتاب نام نویسی کرده اند و در این بین البرز هر ساله در ثبت نام کتاب های درسی دانش آموزان جزء سه استان برتر است.
وی جمعیت معلمان شاغل و بازنشسته را در البرز ۵۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: البرز ۲ هزار و ۶۳ کد مدرسه دارد.
مالمیر از تعمیر و بهسازی ۲۰۰ سرویس بهداشتی مدارس به عنوان یکی از اقدامات مهم آموزش و پرورش البرز در قالب پروژه مهر نام برد و خاطرنشان کرد: معاونت تربیت بدنی و سلامت نیز برای تجهیز مدارس در این حوزه،  ۲۰ کاروان تجهیزاتی در قالب پروژه مهر پیش بینی کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار