مربی باسابقه فوتبال ایران و البرز بر لزوم به کارگیری مربیان با تجربه در آکادمی‌ها و مدارس فوتبال تاکید کرد.
کد خبر: ۷۶۶۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳ 29 July 2019

آرتا منهاجی در خصوص شرایط فوتبال در استان البرز گفت: فوتبال در البرز نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت خوبی داشته و حضور تیم‌های لیگی در این استان گواه این ادعاست.

وی با اشاره به اینکه البرز از لحاظ مربی و بازیکن حرفه ای در شرایط خوبی قراردارد، تصریح کرد: بسیاری از مربیان و بازیکنان البرزی در لیگ برتر فوتبال فعالیت دارند که باید از این پتانسیل برای توسعه فوتبال استان بهره برد.

منهاجی در ادامه به شرایط فوتبال پایه در البرز اشاره کرد وگفت: برای فوتبال پایه استان باید وقت گذاشت چون همین بازیکنان نوجوان آینده سازان فوتبال البرز و ایران می‌شوند.

وی با تاکید بر به کارگیری مربیان متخصص و با تجربه در مدارس فوتبال افزود: باید در آکادمی‌ها و مدارس فوتبال از مربیان با تجربه استفاده شود تا در سال‌های آینده فوبالیست‌های استان بدرخشند، متاسفانه شاهد هستیم در بسیاری از مدارس فوتبال استان ازمربیانی استفاده می‌شود که تجربه بسیار پایینی دارند که این به ضرر ورزش استان است.

وی توضیح داد: استفاده از مربی ای که خود هنوز نیازمند آموزش است سودی برای فوتبال نونهالان و نوجوانان استان ندارد.

مربی تیم خونه به خونه بابل در بخش دیگر صحبت ‎ ‌های خود به شرایط تیم گل ریحان البرز اشاره کرد و گفت: این تیم نتوانست در سال‌های گذشته نتایج دلخواه خود را کسب کند و مشاهده شد در فصل گذشته چه بازیکنان نامی جذب این باشگاه شدند ولی برای صعود به لیگ برتریک تیم نیاز به یک برنامه ریزی دقیق است .

این کارشناس فوتبال ادامه داد: من همیشه در مقابل این تیم به عنوان یک حریف بودم ولی به عنوان یک البرزی نتایج و بازی‌های این تیم را دنبال می کردم.

منهاجی به انتخاب نصرتی به عنوان سرمربی اشاره کرد و گفت: حضور محمد نصرتی حرکت مثبتی از سوی مدیریت گل ریحان البرز بود، این مربی از سرمایه‌های فوتبال ایران است و امیدوارم از او حمایت کامل شود .

وی در پایان گفت: البرز نیازمند تیمی در سطح اول فوتبال ایران است و امیدوارم اتفاقات خوبی برای فوتبال البرز رخ دهد و با حمایت‌های مسئولان ورزشی البرز شاهد صعود گل ریحان به لیگ برتر فوتبال ایران باشیم.

برچسب ها: فوتبال ، گل ریحان ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار