معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: حتی یک روز معطلی در انتخاب شهردار موجب ضرر است و باید هرچه سریع‌تر نسبت به انتخاب شهردار اقدام شود.
کد خبر: ۷۶۶۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴ 29 July 2019

علی درویش پور در صد و هشتاد و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر فردیس که برگزار شد، با بیان اینکه امروز چند ساعتی را در محمدشهر گذراندم و از وضعیت پروژه‌های عمرانی آنها بازدید کردم، اظهار کرد: کار در مدیریت شهری بسیار سخت است زیرا تنها مجموعه‌ای که به صورت فرابخشی فعالیت می‌کند و جنس آن، جنس اجرا است، مدیریت شهری است.

وی در ادامه با بیان اینکه شهرداری متولی بهداشت، پاکیزگی، درمانی و غیره است عنوان کرد: مخاطب شهرداری‌ها مردم هستند و درآمد زایی مهمترین اصل در شهرداری‌ها است، با توجه به این مهم در مدیریت استان به مدیریت شهری توجه ویژه ای داریم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با اشاره به اینکه بیش از ۹۳ درصد از مردم البرز در شهرها ساکن هستند، عنوان کرد: این موضوع نشان می‌دهد که مدیریت شهری باید در اولویت باشد؛ یکی از موضوعات مهم آتی کشور در حوزه مدیریت شهری است.

درویش پور با بیان اینکه رضایتمندی مردم باید مهمترین هدف مسئولان باشد، گفت: این مهم به واسطه عملکرد درست ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اگر از مدیریت شهری حمایت شود، شاهد رضایتمندی مردم خواهیم بود، بیان کرد: رضایتمندی مردم مهمترین هدف نظام جمهوری اسلامی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در بخش دیگری با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از ۵۰۰ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی البرز به ثبت رسیده است، گفت: در سال جاری نیز با وجود بارش برف و باران، بیش از چهار برابر سایر استان‌ها، در محورهای استان البرز تردد صورت گرفت، حق مردم البرز بسیار بیشتر از این خدمات است.

درویش پور با تاکید بر لزوم بهسازی ورودی‌های شهرهای استان، به طرح این سوالات پرداخت که آیا وضعیت رُفت و روب شهرها ایده آل است؟ چند درصد از مسافران عبوری از محورهای مواصلاتی البرز در این استان بیتوته می‌کنند؟

وی با اشاره به وجود ظرفیت‌های موجود در استان البرز، بیان کرد: می‌توان این استان را به پایلوت در کشور مطرح کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با بیان اینکه در دنیای رقابتی امروز افرادی برتر هستند که عملکرد بهتری دارند، اضافه کرد: دولت همراه با مدیریت شهری است، حتی یک روز معطلی در انتخاب شهردار موجب ضرر است و باید هرچه سریع‌تر نسبت به انتخاب شهردار فردیس اقدام شود.

درویش پور با بیان اینکه فردیس یکی از متراکم‌ترین شهرستان‌های کشور است، گفت: حتی برخی از استان‌ها منابع فردیس را ندارند.

وی با تاکید بر لزوم انتخاب شهردار کارآمد برای فردیس، گفت: اختلاف نظر همیشه وجود دارد اما نباید موجب متوقف شدن کارها شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با اشاره به اینکه استان البرز رونق نمی‌یابد مگر با کار و تلاش ویژه، تصریح کرد: پس از انتخاب شهردار، استانداری البرز حمایت ویژه ای از مدیریت شهری فردیس خواهد کرد.

درویش پور اضافه کرد: ظرفیت فردیس در حوزه‌های مختلف خصوصی سازی، پسماند و غیره بسیار بالاست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار