فرماندار شهرستان فردیس گفت: طی نشستی که با دستگاه قضایی شهرستان برگزار شد، مقرر کردیم شعب قضایی دستورالعملی را اتخاذ کنند که تا حد امکان مشکلات کارگری منجر به تعطیلی و توقیف خطوط تولید نشود.
کد خبر: ۷۶۶۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶ 28 July 2019

ابوالفضل اینانلو، فرماندار شهرستان فردیس در حاشیه بازدید از نیروگاه منتظر قائم شهرستان فردیس در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به برای مشاغل سخت و اینکه حمایت از قشر کارگران در دستور کار قرار دارد، گفت: روند تسهیل کار در شرکت‌ها و کارخانجات با محوریت اشتغال‌ در دستور کار است.

فرماندار شهرستان فردیس با بیان اینکه پیگیر رفع مشکلات کارگران هستیم اما از حقوق کارفرمایان نیز غافل نخواهیم شد، اذعان کرد: گروهی می‌خواهند اقدامات ناگوار و غیرامنیتی انجام دهند؛ باید با دقت کافی کمک کنیم تا تمام اقشار جامعه طبق قانون به حقوق خود برسند.

وی با بیان اینکه ضمن تفکیک موضوعات، رسیدگی به مسائل در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: رفع مشکلات کارگری در نشست‌هایی همچون شورای تأمین مورد بررسی قرار می‌گیرد؛ جایگاه خاص نیروگاه منتظر قائم همواره مورد نظر است.

اینانلو با تأکید بر اینکه نباید اجازه دهیم کارگران دچار آسیب شوند، اظهار کرد: در این مجموعه در نظر داریم سوخت و تولید انرژی ضمن رعایت دستورالعمل‌ها و حفاظت از محیط زیست تقویت شود.

وی یادآور شد: طی نشست‌هایی که با دستگاه قضایی برگزار شد، مقرر شد شعب قضایی دستورالعملی را اتخاذ کنند که تا حد امکان مشکلات صنفی کارگری منجر به تعطیلی و توقیف خطوط تولید نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار