در طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز انجام شپ
جانشین فرمانده انتظامی اهواز از دستگيری 52 سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار با 112 فقره انواع سرقت ظرف 72 ساعت گذشته در اهواز خبر داد.
کد خبر: ۷۶۶۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷ 27 July 2019

سرهنگ کیومرث کشوری اظهار کرد: در راستای ارتقای امنيت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خيز با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار، فروشندگان مواد مخدر و دارندگان سلاحهای غيرمجاز به مدت ۷۲ ساعت در سطح اهواز اجرا شد.

وی تصريح کرد: ماموران انتظامی با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی، 52 سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در چند عمليات ضربتی و هماهنگ در مخفيگاهشان دستگير کردند.

کشوری بيان کرد: ماموران انتظامی در راستای اجرای این طرح یک هزار و 800 گرم انواع مواد مخدر، تعدادی اموال سرقتی و دو قبضه سلاح شکاری غيرمجاز کشف کردند.

وی افزود: متهمان دستگير شده در تحقيقات پليس به 112 فقره انواع سرقت و دو فقره تيراندازی غيرمجاز در سطح اهواز اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی اهواز با بيان اينکه در اين راستا 18 معتاد متجاهر نیز دستگير و به مراکز ترک اعتياد تحويل داده شدند، تصریح كرد: نيروی انتظامی به صورت شبانه‌روزی با سارقان و مخلان امنيت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار