کد خبر: ۷۶۵۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶ 25 July 2019
در شورای مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد این گونه عنوان شد که حداقل امکانات در کمپ ترک اعتیاد بانوان گچساران وجود دارد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ، نشست شورای مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست سید محمدکاظم نظری معاون سیاسی امنیتی استاندار برگزار شد.
در این نشست آذر صفایی مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فعالیت تنها یک کمپ ترک اعتیاد بانوان در استان آن هم در شهرستان گچساران اظهار کرد: این مرکز که هم به بانوان استان و هم به استان‌های هم جوار خدمات می‌دهد وضعیت خوبی نداشته و دارای حداقل امکانات است.
این مسؤول گفت: خانم‌ها معذورات اجتماعی دارند و باید همه دستگاه‌ها برای کمک به این کمپ پای کار باشند.
در ادامه مدیرکل ورزش و جوانان استان هم گفت: راحت‌ترین کار برای بهبود معتادان پرداختن به ورزش است که متاسفانه حوزه ورزش را در فصل اعتبارات ندیده‌اند.
مولایی معاون پیشگیری از جرم دادگستری استان هم گفت: در استان البرز شهرداری‌ها به صورت میلیاردی برای کمک به بهبود معتادان کمک می‌کنند که باید شهرداری‌های استان هم به شورای مبارزه با مواد مخدر برای رفع معضل کمک کنند.
دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان در پاسخ به اظهارات معاون دادگستری استان با بیان اینکه شهرداری‌های ما اگر چیزی از ما نگیرند چیزی کمک نمی‌کنند افزود: شهرداری تبریز 8 میلیارد تومان به این امر اختصاص داده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار