مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: وقوع دماهای 49 درجه و بالاتر تا دو روز آینده ادامه داشته و وزش بادهای متوسط تا شدید طی امروز در مناطق غربی و جنوب غربی در شهرهای بستان، آبادان و شادگان سبب برخاستن گردوخاک موقت خواهد شد.
کد خبر: ۷۶۵۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹ 24 July 2019

محمد سبزه‌زاری، مدیرکل هواشناسی خوزستان اظهار کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی به علت بالا بودن ضرایب ناپایداری تا روز جمعه افزایش ابر و احتمال رگبار و رعدوبرق پراکنده و تندباد لحظه‌ای به ویژه در ارتفاعات و مناطق شرقی و شمالی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در این روزها جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت و شرجی در سواحل جنوب شرقی و بخش‌هایی از مناطق جنوب شرقی استان خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان عنوان کرد: وقوع دماهای 49 درجه و بالاتر تا دو روز آینده ادامه داشته و وزش بادهای متوسط تا شدید طی امروز در مناطق غربی و جنوب غربی در شهرهای بستان، آبادان و شادگان سبب برخاستن گردوخاک موقت خواهد شد.

وی افزود: در 24 ساعت گذشته اهواز نوسان دمای 29 تا 49 درجه سانتیگراد را تجربه کرده است؛ همچنین شوش و اهواز با دمای 51 و 49 درجه سانتی گراد گرم‌ترین نقاط استان گزارش شده‌اند.

سبزه‌زاری گفت: حداکثر میزان رطوبت امروز صبح در هندیجان با 88، ماهشهر 81، امیدیه 62 و کشاورزی اهواز و آغاجاری 59 درصد بوده است.

منبع: فارس
برچسب ها: هواشناسی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار