کد خبر: ۷۶۵۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶ 24 July 2019
 
تابناک / مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از رگبار باران، همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی در تعدادی از استان‌ها خبر داد.
 

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از رگبار باران، همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی در تعدادی از استان‌ها خبر داد.

احد وظیفه در گفت و گو با ایسنا اظهارکرد:‌طی دو روز آینده به‌ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، برای جنوب و جنوب شرق فارس، برخی مناطق هرمزگان، جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات البرز در استان‌های قزوین ، البرز، تهران و سمنان افزایش ابر، رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

وی تاکید کرد:‌ در روزهای جمعه و شنبه ( ۴ و ۵ مرداد) برای جنوب شرق فارس، نیمه جنوبی کرمان، هرمزگان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان و ارتفاعات البرز در استان‌های قزوین، البرز، سمنان و خراسان شمالی افزایش ابر، رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود که شدت بارش در این دو روز در نیمه جنوبی کرمان، شمال هرمزگان، جنوب و جنوب شرق فارس و نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان خواهد بود.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به این که طی سه روز آینده دریای عمان به ویژه مناطق شرقی آن مواج پیش‌بینی می‌شود، گفت: طی پنج روز آینده در استان‌های گیلان، مازندران، و گلستان افزایش ابر و بارش پراکنده خواهیم داشت.

وظیفه تاکید کرد:‌ در سه روز آینده بعضی از ساعات در شمال سیستان و بلوچستان به‌ویژه منطقه زابل، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، شرق کرمان، جنوب سمنان، شمال و شرق اصفهان، قم، جنوب تهران، خوزستان، بوشهر و ایلام وزش باد شدید و در برخی از نقاط وزش باد همراه با گرد و خاک موجب کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی خواهد شد.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان با اشاره به وضعیت جوی پایتخت طی دو روز اینده گفت: فردا ( ۳ مرداد) آسمان تهران کمی تا قسمتی ابری و در بعد از ظهر همراه با وزش باد خواهد بود. بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز به ۴۰ و ۲۷ درجه سانتیگراد می‌رسد. همچنین پس فردا (۴ مرداد) هوای تهران کمی ابری در بعد از ظهر همراه با افزایش ابرو وزش باد پیش‌بینی می‌شود. دمای پایتخت در این روز در گرمترین زمان به ۴۰ درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین زمان به ۲۸ درجه سانتیگراد می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار