فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: سارقان وسایل داخل خودرو با پوشش توریست در مناطق روستایی جاده کرج - چالوس دستگیر شدند و به 12 فقره سرقت لوازم خودرو اعتراف کردند.
کد خبر: ۷۶۵۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲ 23 July 2019

سرهنگ حسنعلی فیروزخواه، فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم خودرو در مناطق روستایی جاده کرج -چالوس، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران کلانتری 28 آدران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج ادامه داد: در پی اظهارات اهالی محل که به تازگی یک دستگاه مینی بوس با سه نفر سرنشین ناشناس در اطراف روستا دیده شده است، مأموران با انجام گشت زنی های هدفمند در نهایت موفق به شناسایی خودرو مینی بوس مورد نظر شدند.

وی مطرح کرد: پس از تحت نظر قرار دادن رفت و آمد سرنشینان خودرو، یکی از آن ها را در اطراف یک دستگاه خودرو پراید پارک شده در کنار خیابان مشاهده و بلافاصله وی را دستگیر و به همراه سایر همراهانش برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج بیان کرد: در بازرسی از خودروی متهمان 10 عدد انواع باطری خودروهای سبک و نیمه سنگین، هفت عدد پخش خودرو، هفت عدد کیف ابزار و چهار عدد گوشی تلفن همراه سرقتی کشف شد و متهمان به 12 فقره سرقت لوازم خودرو اعتراف کردند.

فیروزخواه اظهار کرد: به این دلیل که اهالی روستا به این افراد مشکوک نشوند اعضای این باند سرقت با یک دستگاه مینی بوس در پوشش توریست اقدام به گشت و گذار در منطقه کرده و با شناسایی خودروهای فاقد سیستم ایمنی اقدام به سرقت از آن ها می کردند.

وی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند اظهار کرد: شهروندان وسایل نقلیه خود را به تجهیزات بازدارنده مجهز کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 موضوع را اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار