سردار عبدالله پور با انتقاد از عدم همکاری برخی دستگا‌ه‌ها با نیروی انتظامی در اجرای قانون عفاف و حجاب گفت: این کم‌کاری و عدم همکاری از سوی هر دستگاه یا نهادی باشد قابل پذیرش نیست.
کد خبر: ۷۶۵۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲ 23 July 2019

 

تابناک / سردار «محمد عبدالله‌ پور» امروز (سه‌شنبه، ۱ مرداد) با تاکید بر اجرای قوانین در جامعه ضمن تقدیر از مواضع فرمانده نیروی انتظامی بر لزوم اجرای قوانین در جامعه در جمع خبرنگاران گفت: تمام دستگاه‌ها و نهادها باید در راستای اجرای قوانین در کشور تلاش کنند چراکه اجرای قوانین ارتقاء امنیت جامعه و مردم را به‌همراه دارد.



فرمانده سپاه قدس گیلان رعایت قانون را وظیفه‌ای همگانی و لازم‌الاجرا دانست و افزود: اقدامات نیروی انتظامی موجب می‌شود تا قوانین با قدرت بیشتری در جامعه اجرا شود‌.


وی حجاب و عفاف را یک قانون در جامعه اسلامی اعلام و با تاکید بر اینکه عموم اقشار جامعه موظف به رعایت قانون هستند گفت: رعایت قوانین حجاب و عفاف در جامعه الزامی است و هیچ فردی نمی‌تواند از آن تخطی کند.
 
 
عبدالله پور با اشاره به تلاش رسانه‌های معاند در ایجاد جنگ روانی علیه نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی همواره درصدد جلوگیری از هرگونه بروز تنش در جامعه با استفاده از شیوه‌های تعاملی بوده است.
 

وی با بیان اینکه تمامی دستگاه‌ها و نهادها موظف به همکاری با نیروی انتظامی در اجرای قانون عفاف و حجاب هستند با انتقاد از عدم همکاری برخی دستگا‌ه‌ها اظهارداشت: عدم همکاری برخی دستگاه‌ها در اجرای این قانون قابل پذیرش نیست.
 
 
فرمانده سپاه قدس گیلان تاکید کرد: حمایت از نیروی انتظامی موجب ارتقاء امنیت و آرامش در جامعه می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار