فرماندار ری گفت: با توجه به اینکه مسیر رودخانه های سرخه حصار و کن از شهرستان ری عبور میکند بایستی سهم حقابه شهرستان بطور کامل تخصیص یابد.
کد خبر: ۷۶۴۹۴۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱ 22 July 2019

به گزارش تابناک تهران؛ احمد اسماعیلی راد معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در جلسه شورای حفاظت از منابع آب با تاکید بر لزوم بهره مندی شهرستان ری از رودخانه های سرخه حصار و کن افزود: با توجه به اینکه مسیر رودخانه های سرخه حصار و کن از شهرستان ری عبور میکند بایستی سهم حقابه شهرستان بطور کامل تخصیص یابد تا چرخه تولید و کشاورزی شهرستان بیش از پیش رونق پیدا کند.

فرماندار ری ضمن تاکید بر ضرورت ساماندهی مسیل ها و رودخانه های شهرستان ری افزود: متاسفانه به مسیل های سیلابی توجه نمیشود و گاها مشاهده میشود که در این مسیل ها اقدام به ساخت و ساز و یا ایجاد موانع میشود که این موضوع در مواقع بحرانی خسارات فراوانی را بهراه دارد و در این راستا دستگاه های مرتبط بایستی در اسرع وقت نسبت به میله کوبی جهت مشخص نمودن حریم و همچنین آزادسازی کامل مسیل ها اقدام کنند.

احمد اسماعیلی راد با اشاره به اهمیت مسیر رودخانه کن در بخش کهریزک بیان داشت: رودخانه کن یکی از مسیرهای مهمی است که از بخش کهریزک عبور میکند و ضرورت دارد ضمن توجه ویژه به این مسیر، نسبت به آزادسازی کامل مسیر این رودخانه در پل اسماعیل آباد بخش کهریزک اقدام شود.

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری ساماندهی رودخانه های شهرستان ری و آزادسازی مسیر رودخانه کن در پل اسماعیل آباد را از اولویت های شورای حفاظت از منایع آب دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار