امام جمعه چهارباغ با اشاره به روند رو به بهبود اوضاع زیرساختی و فرهنگی در ملک‌آباد و مهدی‌آباد از مسئولین استان خواست توجه ویژه‌ای به این منطقه داشته باشند.
کد خبر: ۷۶۴۶۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱ 21 July 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ حجت‌الاسلام قادر محمدی در خصوص آخرین وضعیت مهدی‌آباد و ملک‌آباد به عنوان دو منطقه محروم و درگیر آسیب‌های اجتماعی در شهرستان ساوجبلاغ گفت: خوشبختانه کلنگ ساختمان کلانتری ملک‌آباد به عنوان یکی از آرزوهای دیرینه ما اخیراً زده شد و شهرداری چهارباغ هم برای آن یک میلیارد تومان در نظر گرفت تا ظرف چند ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

محمدی افزود: اگر کلانتری در این منطقه مستقر شود امنیت ارتقا پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: اتفاق خوب دیگری که در این منطقه رخ داد افتتاح پلیس راهور در چهارباغ بود که حرکت سازنده‌ای برای بهبود اوضاع محسوب می‌شود.

امام جمعه چهارباغ در ادامه به اقدامات فرهنگی و زیرساختی صورت گرفته برای بهبود اوضاع در مهدی‌آباد و چهارباغ اشاره و اعلام کرد: خوشبختانه دومین کتابخانه در ملک‌آباد اخیراً افتتاح شد، علاوه بر این در مهدی‌آباد هم یک استخر مدرن و یک درمانگاه در شرف افتتاح است.

وی در خصوص وضعیت فاضلاب مهدی‌آباد و ملک‌آباد که وضعیت بسیار نامطلوبی دارد هم گفت: مسئولین آبفا در صدد هستند که فاضلاب مهدی‌آباد را به یکی از تصفیه‌خانه‌های موجود که ظرفیت دارد متصل کنند، این کار در شرف انجام است.

محمدی با بیان اینکه مسئولان استان باید به منطقه چهارباغ عنایت ویژه داشته باشند افزود: این کارها می‌تواند وضعیت منطقه به خصوص چهارباغ و مهدی‌آباد را متحول کند.

امام جمعه چهارباغ در خصوص حضور معتادین متجاهر، کارتن‌خواب‌ها و آسیب‌های ناشی از مواد مخدر در این منطقه هم اعلام کرد: در موقعیت‌های مختلف اقداماتی برای ساماندهی این موضوع انجام می‌شود اما چون جایی برای نگهداری این افراد وجود ندارد پس از مدتی دوباره به منطقه باز می‌گردند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
تشکر از امام جمعه چهارباغ
هرکاری در چهارباغ صورت گرفته حاصل همت ایشان بوده
قره حسنلو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
ماازامام جمعه مردمی و انقلابی چهارباغ که علم مبارزه با فساد را بدست گرفته اند و همیشه دغدغه مشکلات مردم را دارند تشکر می کنیم
شنیدیم اگر حمایتها وهدایتهای ایشان نبود دستگیریهای اخیر اتفاق نمی افتاد
امام جمعه مردمی( به معنای واقعی )نه در زبان
تشکر تشکر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
از سایت خبری تابناک تشکر می کنم
واقعیت بر اینست که هر کاری در چهارباغ انجام شده با پیگیری مستمر امام جمعه چهارباغ بوده
استقرار دادگستری
استقرار کمیته امداد
استقرار بهزیستی
امور مساجد
ساخت کتابخانه
مساجد
کلانتری
خانه های عالم
یعنی جور دولتمردان به دوش ایشان است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار