دبیر اتاق اصناف همدان گفت: باید یک واحد نظارتی برای خرید و فروش کالا‌های اینترنتی، نحوه تحویل، کیفیت و قیمت کالا شکل بگیرد.
کد خبر: ۷۶۴۵۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵ 21 July 2019
احمد گازرانی گفت: هیچ نظارتی بر روی بازار اینترنتی وجود ندارد.

به گزارش تسنیم، گازرانی در اجلاس ماهیانه اتاق اصناف اظهار داشت: بازار اینترنتی که در تمام جامعه به شکل کسب و کار جدید رونق گرفته، هیچ نظارتی بر روی آن اعمال نمی‌شود.

وی تصریح کرد: خرید‌هایی که تنها با ارسال یک پیامک انجام می‌شود و در درب منزل تحویل داده می‌شود بار‌ها مشکل ساز بوده، به گونه‌ای که اگر خریدار هنگام تحویل کالا از کیفیت یا جنس کالا راضی نباشد منجر به بروز مشکلاتی می‌شود.

دبیر اتاق اصناف همدان گفت: باید یک واحد نظارتی برای خرید و فروش کالا‌های اینترنتی، نحوه تحویل، کیفیت و قیمت کالا شکل بگیرد.

گازرانی با بیان اینکه افزایش بی رویه و غیر منطقی اجاره بها سبب اعتراض بسیاری از مستاجران شده است، ابراز کرد: با توجه به اینکه در شهر همدان ساخت و ساز فراوانی داریم، اما باز هم اجاره بها گران است.

وی با تاکید بر اینکه بسیاری از مستاجران قدرت اجاره منزل جدید ندارند، گفت: اتحادیه املاک باید در بحث گرانی اجاره و نظارت بر قیمت‌ها ورد کند.

دبیر اتاق اصناف همدان در بخش دیگری از سخنانش به کمیسیون بند ۲۰ برای انتقال صنوف آلاینده، اشاره کرد و اظهار داشت: این بحث جدی بوده و اخیرا تشدید هم شده است. ۱۰۰ هکتار زمین در سمت فرودگاه و جاده شورین برای انتقال صوف آلاینده در حال آماه سازی است.

گازارانی از انتقال فروشگاه‌ها و مغازه‌های پرنده فروشی خیابان اکباتان به مناطق دیگر خبر داد و گفت: خوشبختانه مسئولان این حوزه به خوبی توانستند انتقال پرنده از خیابان اکباتان را انجام دهند.

وی افزود: روز چهارشنبه یکی از روزنامه‌ها توهین‌هایی به ارزش‌ها وافراد بازاری به عمل آورده که از بسیج اصناف می‌خواهیم پیگیر این موضوع باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار