شهردار ایلام:
شهردار ایلام گفت: پروژه میدان شهیدکشوری به طول 500 متر به‌منظور کاهش 50درصدی ترافیک ورودی شهر ایلام به منطقه مرکزی، در هفته دولت کلنگ‌زنی خواهد شد.
کد خبر: ۷۶۴۵۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ 21 July 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ طالب صادقیان، شهردار ایلام گفت: پروژه میدان شهید کشوری به طول ۵۰۰ متر از روبروی ایستگاه آتش‌نشانی واقع در بلوار مدرس تا روبروی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام در بلوار آزادی ادامه دارد که ساز وکار اجرایی شدن آن در حال انجام است.

وی افزود: این طرح با اعتبار ۲۰۰ میلیاردریال از محل منابع داخلی و استانی در هفته دولت همزمان با افتتاح تقاطع غیر هم‌سطح آیت الله حیدری_چهارراه رسالت کلنگ‌زنی خواهد شد.

شهردار یلام با بیان اینکه فرجه اتمام این پروژه یک‌سال‌ونیم است تصریح کرد: با افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه مهم و تأثیرگذار شهری ۵۰ درصد ترافیک ورودی شهر ایلام به منطقه مرکزی برطرف خواهد شد.

وی عنوان کرد: تقاطع غیرهم سطح آیت الله حیدری_چهارراه رسالت به طول ۹۰۰ متر و اعتبار ۸۹ میلیاردریال بهمن ۹۶ کلنگ‌زنی شد و در هفته دولت سال‌جاری افتتاح خواهد شد.

صادقیان خاطرنشان کرد: زیرگذر رسالت شهر ایلام به طول ۴۳۰ متر با اعتبار ۸۰ میلیاردریال از محل اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام واقع در خیابان آیت‌الله حیدری تا روبروی شرکت مخابرات و جهاد کشاورزی ایلام ادامه دارد./ح

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار