مرداد آینده در کرج برگزار می‌شود
مرداد آینده، کرج میزبان نخستین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال و بازی‌های رایانه‌ای است.
کد خبر: ۷۶۴۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶ 20 July 2019

ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با اعلام این خبر گفت: «این نمایشگاه در هشت بخش اصلی شامل تارنماهای اینترنتی، وبلاگ‌ها، بازی‌های رایانه‌ای و سرگرمی‌های دیجیتال، تلفن‌های همراه هوشمند، محصولات نرم افزاری، سواد رسانه‌ای، اپراتورها و خدمات فروشگاه‌های اینترنتی و سایت‌های تجاری برگزار می‌شود.»

به گفته‌ی مقدم«شناسایی تولیدکنندگان فناوری، ارتباطات و رسانه‌های دیجیتال، یک‌پارچه‌سازی فرهنگی در استفاده‌ی مردم از رسانه‌های دیجیتال، توسعه‌ی کاربری فناوری‌های ارتباطات، رتبه‌بندی و شاخص‌گذاری آثار و خدمات الکترونیک و... از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.»

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، هم‌چنین توسعه‌ی خط و زبان فارسی در محیط رایانه و ابزارهای دیجیتال، کاهش هزینه‌ و توسعه‌ی دسترسی عمومی به میراث مکتوب تاریخی، علمی، فرهنگی، دینی و هنری کشور، حمایت از افراد، مراکز، مؤسسات، تشکل‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه‌ی تولید آثار و محصولات فرهنگی و هنری دیجیتال را از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال و بازی‌های یارانه‌ای عنوان کرد.

این نمایشگاه از هشتم تا یازدهم مرداد ۱۳۹۸ در پارک شهید چمران کرج، از ساعت ۱۵تا ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان است. علاقه‌مندان به شرکت در این نمایشگاه می‌توانند برای کسب اطلاعات بیش‌تر به سایت نمایشگاه با این نشانی www.8bsabz.com مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار