مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان از اجرای طرح آموزش بانوان کارآفرین و صاحب ایده با مشارکت جهاد دانشگاهی خبر داد.
کد خبر: ۷۶۳۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵ 18 July 2019

 

فاطمه رفیعی در دیدار با فرماندار رودبار با بیان این مطلب افزود: طرح یادشده در راستای توانمندسازی اقتصادی بانوان با تمرکز بر رشته های خاص اجرا می شود و نگاهی ویژه به این شهرستان داریم.

وی با اشاره به رونق تولید به عنوان شعار و نقشه راه ترسیم شده امسال ادامه داد: از مراکز نظارتی تحت سرپرستی بانوان بازدید می کنیم و با احصاء مشکلات و موانع، می کوشیم از مبادی استانی و ملی فعالیت واحدها را تسهیل و موجب تقویت آنها شویم.
رفیعی یادآور شد: ارتباطات خوبی با رودبار و جامعه زنان این شهرستان داریم و در این زمینه بازدیدها، نشست ها و ارتباطات مناسب با زنان فعال اقتصادی و کارآفرین شهرستان خواهیم داشت.

محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار نیز با اشاره به وجود استعدادهای فراوان بانوان در این شهرستان در رشته های علمی، ورزشی، اقتصادی، هنری و فرهنگی یادآور شد: رودبار قطب هاکی بانوان کشور است و هم اکنون سه تن از بانوان رودباری در کسوت بازیکن و مربی تیم ملی هاکی در رقابت های آسیایی تایلند حضور دارند.
وی افزود: نقش زنان در پیشبرد اهداف جامعه و توسعه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی انکارناپذیر است و بانوان همگام با مردان در نقش های اجتماعی فعالند و دولت تدبیر و امید نیز در این زمینه گام های بلندی را برداشته است.
وی خاطرنشان کرد: در قالب کارگروه رفع موانع تولید علاوه بر پیگیری رفع مشکل تمام واحدهای تولیدی شهرستان رودبار، واحدهایی که بانوان در آن اشتغال دارند را نیز مورد رسیدگی و پیگیری قرار می دهیم.
ضیایی در خاتمه سخنانش گفت: به عنوان یکی دیگر از خدمات دولت تدبیر و امید تلاش می کنیم استخر بانوان رودبار تکمیل و به بهره برداری برسد.

شهرستان رودبار در ۶۷ کیلومتری جنوب مرکز استان گیلان واقع است.

فرماندار رودبار نیمه تیرماه جاری نیز در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی شهرستان گفته بود که دو پروژه معوق استادیوم ورزشی رستم آباد و استخر بانوان این شهرستان امسال به بهره برداری می رسند

منبع: ايرنا
برچسب ها: کارآفرینی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار