مجمع سالیانه هیئت اسکی استان البرز در حالی برگزار شد که رییس فدراسیون بر اختصاص بخشی از درآمدهای پیست دیزین به البرز تاکید کرد.
کد خبر: ۷۶۳۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲ 18 July 2019

در این مجمع رییس فدراسیون اسکی کشور با تاکید براینکه البرز باید نقش پررنگ تری در برنامه های فدراسیون داشته باشد گفت: در زمینه ی استعدادیابی اسکی البرز کارهای خوبی صورت گرفته اما حقیقت این است که شأن و اندازه البرز بیشتر از این ها است و می تواند حتی از تهران نیز جلو بزند.

افتخاری با بیان این که البرز استان بزرگی در اسکی است افزود: هیئت البرز بازوی فدراسیون اسکی است و در تمامی بخش های فدراسیون نماینده دارد.

وی با تأکید بر این که  البرز باید نقش پر رنگ تری در برنامه های فدراسیون داشته باشد گفت: استان البرز مهمترین و با ارزشترین پیست اسکی خاورمیانه را در اختیار دارد و همین موضوع وظیفه این استان را نیز در جهت رشد و توسعه اسکی بیشتر می کند.

رئیس فدراسیون اسکی خاطرنشان کرد: هیئت باید در فعالیت های پیست نقش پر رنگ تری داشته و درصدی از درآمد پیست دیزین به اسکی استان برسد که شخصا به جدیت پیگیر این مسئله خواهم بود.

وی خواستار میزبانی بیشتر پیست دیزین از رقابتهای مختلف شد و اضافه کرد: ما پیست بین المللی دیزین را بصورت خاص دیده و حساب ویژه ای روی ظرفیت آن باز کرده ایم.

برچسب ها: پیست دیزین ، اسکی ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار