فرماندهی انتظامی شهرستان ملکشاهی گفت: پيشگيري از سرقت منزل از اولویت های کاری پلیس است .
کد خبر: ۷۶۲۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹ 15 July 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ بهزاد ولیان  اظهار داشت: در جهت جلوگیری از سرقت منازل با بکارگیری نگهبانان محله مورد تایید پلیس از وقوع سرقت پیشگیری کنید.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در مواقعي كه مجبور به نگهداري موقت وجوه نقد و اشياء قيمتي در داخل منزل هستيد، از پنهان كردن آن بصورت يك جا خودداري و از گاوصندوق سالم و مطمئن استفاده کنید ، گفت : براي جلوگيري از سرقت منزل خود توپي قفل را با بدنه درب همسطح کنید.

وی در ادامه بابیان اینکه نزد افراد ناشناس و كساني كه اعتماد كافي به آنها نداريد از ميزان اموال و دارائي موجود خود در منزل صحبت نكنيم خاطر نشان کرد: چنانچه در اطراف محل زندگي شما خانه هاي خالي از سكنه و نيمه ساز وجود دارد از منزل خود مراقبت بيشتري به عمل آوريد.

وی در ادامه تصریح کرد : درمواقعي كه به مسافرت مي رويد از همسايگان يا اقوام مورد اطمينان خود بخواهيد كه از منزلتان مراقبت کنند و از بازگو كردن برنامه سفر خود نزد افراد ناشناس خود داری کنید.

سرهنگ ولیان در ادامه گفت: از افشا نمودن محل نگهداري وجوه نقد، جواهرات و اشياء با ارزش خود نزد همسايگان و بستگاني كه مورد اطمينان نيستند جداً بپرهيزيد و محوطه بيرون منزل خود را همواره روشن نگاه داريد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار