شهردار اصفهان گفت: اجرای بیش از ۵۰۰ برنامه ورزشی و فرهنگی تابستان امسال در ۱۵ منطقه شهرداری آغاز شده است.
کد خبر: ۷۶۲۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹ 14 July 2019

قدرت الله نورزی روز شنبه در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی تور در خیابان آتشگاه شهر اصفهان با اشاره ضرورت توزیع عادلانه امکانات فرهنگی در سطوح شهر گفت: شهرداری به دنبال شور و نشاط اجتماعی است و در صدد جریان همیشگی آب در زاینده رود هستیم. چرا باید با وجود این امکانات مردم غمگین و ناراحت باشند.
وی با اشاره به افتتاح پارک جنت و بهشت در سال گذشته در منطقه ۹ شهرداری اصفهان، گفت امسال برای دومین بار در این منطقه حضور پیدا کرده ام و با پیگیری شهرداری منطقه ۹ ورزشگاه روباز خیابان بهشت افتتاح شد.
شهردار اصفهان با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص میدان بهار خیابان آتشگاه، افزود: ۵۰ درصد میدان بهار آزاد سازی شد و از رئیس سازمان میادین می‌خواهیم با کمک شهردار منطقه ۹ بقیه آزادسازیهای انجام شود و بر اساس نیاز سنجی برای مردم منطقه به فرصتی تبدیل شود که فکر می‌کنم کمبود فضای پزشکی و بیمارستان مناسب در منطقه نیاز مردم منطقه است.
وی با اشاره به مشکلات منارجنبان اصفهان گفت: در سازمان سرمایه گذاری شخصی برای ساختن بازار و نمایشگاه جذب و مراحل طراحی این بازار انجام شده و پس از اخذ مجوز میدان میراث فرهنگی مراحل ساخت و ساز آن آغاز خواهد شد.
نوروزی اظهار کرد: امروز شاهد بازگشایی مجموعه‌ای بودیم که زمین آن با قیمت ۵۰ میلیارد تومان خریداری و ۵۰ میلیارد تومان برای آن هزینه شد و از روز چهارشنبه مورد بهره برداری قرار خواهدگرفت که در این روز به صورت رایگان به مردم منطقه خدمت رسانی خواهد کرد.
وی با اشاره به تلاش شهرداری اصفهان برای اماده سازی حلقه چهارم ترافیکی اصفهان گفت: این حلقه ترافیکی با ۷۶ کیلومتر جاده با عرض ۷۵ متر و ۲۳ تقاطع غیر همسطح دوران روز دور شهر اصفهان عبور می‌کند.
شهردار اصفهان ادامه داد: یکی از تقاطع‌های غیر همسطح این رینگ از منطقه آتشگاه و سه راهی درجه و خمینی شهر عبور می‌کند و قول می‌دهم مراحل آزاد سازی و مطالعات آن انجام و امیدواریم با تعامل سه گانه با شهرداری‌های درچه و خمینی شهر این از محقق شود.
وی همچنین گفت: به زودی شاهد راه اندازی آتش نشانی در ناژوان هستیم.
همچنین نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به بازگشایی استخر نور بعد از پنج‌سال، گفت: منطقه غرب باید بیشتر مورد التفات قرار گیرد.
علیرضا نصر افزود: همانطور که در سال گذشته در منطقه شرق اصفهان دو تقاطع غیر همسطح نصف جهان و شهید اردستانی کلنگ زده شد امیدواریم در منطقه غرب نیز تقاطع غیر همسطح سه راهی درچه در سال آینده کلنگ زده شود و تا پایان این دوره شورا به بهره برداری رسد.
وی با اشاره به ظرفیت میدان بهار، گفت: امیدداریم این سرمایه منطقه است با درایت شهردار اصفهان به نحو احسن مورد بهره برداری قرار گیرد.
رئیس کمیسیون ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان نیز دراین مراسم گفت: سرانه ورزشی اصفهان کمتر از نیم متر مربع است در صورتی که با آنچه در برنامه ششم توسعه مشخص شده است فاصله ۳۵ سانتی متری وجود دارد.
فریده روشن ابراز امیدواری کرد: بانوان جامعه با ورزش سلامت جامعه و خانواده را دنبال کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار