امام جمعه خوی گفت : حاکمان غربی و اروپایی مبارزین اصلی با پوشش زنان مسلمان هستند .
کد خبر: ۷۶۱۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳ 12 July 2019
به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی حجت السلام سید رضی شکوری امام جمعه خوی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته؛ با اشاره به ۲۵ تیرماه روز بهزیستی و تأمین اجتماعی اظهار داشت: سازمان بهزیستی در سال ۵۹ با تلاش شهید فیاض بخش و تصویب شورای انقلاب راه اندازی شد و اکنون زیر مجموعه وزارت رفاه و تامین اجتماعی قرار دارد و در مورد اقشار آسیب پذیر مسئولیت و رسالت‌های سنگینی بر عهده دارد.
 
وی افزود: این افراد عبارتند از نابینایان، ناشنوایان، معلولان ذهنی، معلولان جسمی حرکتی و ضایعه نخاعی، سالمندان، بیماران روانی، زنان خود سرپرست و سرپرست خانوار، ایتام و کودکات یتیم و بی سرپرست، دختران پناه جو (فراری)، کودکان خیابان و بدسرپرست، زنان آسیب دیده اجتماعی، زنان پناه جو و معتادان می‌باشد.

حجت الاسلام شکوری در همین راستا ادامه داد: بسی جای مباهات و افتخار است که ملت متعهد ایران در سایه تعلیمات اسلام ناب و اهل بیت (ع) در تمامی بخش‌ها در عین داشتن مشکلات متعدد مالی و اقتصادی به رسالت خود عمل کرده اند بطوریکه تنها در بخش بیماری‌ها متجاوز از ۴۰ مؤسسه و مرکز حمایتی مهم در کشور وجود دارد که یکی از آن‌ها سازمان بهزیستی است.
 
 
 

بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، کمیته امداد و سازمان بهزیستی کشورمی باشد


حجت الاسلام سید رضی شکوری همچنین با اشاره به ۲۱ تیرماه روز حجاب و عفاف مواردی را به عنوان نکات قابل توجه در مورد پوشش زنان مسلمان بیان کردوگفت: واژه حجاب یک اصطلاح ایرانی است در فقه از واژه‌های ستر، خمر و جلباب استفاده شده، پوشش زنان یک دستور دینی و الهی است نه قانون اجباری در ایران مبارزین اصلی علیه پوشش زنان مسلمان، حاکمان غربی و اروپایی هستند.
 
وی افزود: پرچمدار مقابله با پوشش زنان مسلمان ابتدا انگلستان و اکنون آمریکااست.
 
شکوری اظهارداشت: پـوشش حفظ حـرمت، عفـت و عزت زن است نه ایجاد محدودیت برای او، غربیان می‌گویند برای کوبیدن مسلمانان باید ابتدا آموزه‌های دینی آنان را کوبید و فساد را رواج داد.
 
وی ادامه داد: در عصری پوشش زنان در ایران کوبیده می‌شود که در نوع کشور‌های غربی و سکولار در جهان لواط، همجنسگرایی، خیانت‌های ناموسی، ارتباطات نامشروع دختر و پسر، خرید و فروش زنان و بردگی جنسی و برهنگی به قانون و فرهنگ غالب تبدیل شده اشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار