استاندار کرمانشاه مطرح کرد:
استاندار کرمانشاه از بسته شدن پرونده موسوم به "گلیم و گبه" ظرف یک ماه تا ۴۵ روز آینده خبر داد و افزود: مرحله جدید پرداخت مطالبات مالباختگان به زودی آغاز می‌شود.
کد خبر: ۷۶۱۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱ 09 July 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک، هوشنگ بازوند با اشاره به برگزاری نشستی با معاون بانک مرکزی پیرامون بحث پرداخت مطالبات مالباختگان پرونده گلیم و گبه گفت: در این جلسه مطالبه پرداخت ۲۵ میلیارد تومان را داشتیم که خوشبختانه سیستم بانکی آمادگی پرداخت آن را دارد.

وی افزود: برای این پرداخت تنها نیازمند مجوز نمایندگان سران سه قوا هستیم که فکر می‌کنم به زودی این مجوز نیز صادر میشود.

بازوند بیان کرد: به زودی با صدور این مجوز، پرداخت بخشی دیگری از مطالبات مالباختگان پرونده گلیم و گبه انجام می‌شود و به نظر می‌رسد با این پرداخت عملا بیش از ۹۰ درصد مطالبات مالباختگان عودت داده می‌شود.

به گفته استاندار کرمانشاه پرونده گلیم و گبه ظرف یک ماه تا ۴۵ روز آینده به طور کامل جمع می‌شود.

در پرونده موسوم به "گلیم و گبه کرمانشاهان" فردی با ادعای پرداخت سود‌های بالا و غیرمتعارف و جلب اعتماد سپرده گذاران، اقدام به جمع آوری قریب ۲۵۰ میلیارد تومان پول از مردم کرده بود که آبان ۹۵ دستگیر شد.

به گزارش تابناک ،بهمن ۹۶ پرونده این موضوع با بیش از ۱۳ هزار شاکی به دادگاه رفت که متهم ردیف اول پرونده به جرم کلاهبرداری و اخلال در نظام اقتصادی به رد اموال مالباختگان و حبس محکوم شد و تاکنون سه مرحله پرداخت به مالباختگان این پرونده صورت گرفته، اما همچنان بخشی از مطالبات آنان باقی مانده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار