دبیر اتحادیه قصابان کرج از فراوانی گوشت در بازار خبرداد و گفت: گوشت به اندازه کافی در بازار وجود دارد اما دلال ها برای آن تعیین تکلیف می کنند.
کد خبر: ۷۶۰۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶ 09 July 2019

حسین ابویی اظهار کرد: در حال حاضر سودجویان بازار گوشت قدرت خرید را از مردم سلب کرده اند و جای تأسف است که بسیاری از مردم نمی توانند گوشت را در سبد خرید خود جای دهند.

وی تقسیم عادلانه گوشت بین قصابی ها را تنها راه کنترل بازار دانست و گفت: عرضه گوشت می بایست از انحصار اماکن خاص خارج شود و مردم در تمام قصابی ها بتوانند گوشت تهیه کنند.

دبیر اتحادیه قصابان کرج تصریح کرد: عرضه گوشت حق قصابی هایی است که شغل مرتبط با آن را دارند این در حالی است که اگر توزیع گوشت به قصابان واگذار شود دیگر شاهد صف های طولانی و گرانی نخواهیم بود.

ابویی ضمن اشاره به قیمت گوشت گرم داخلی گفت: به طور تقریبی گوشت گوسفندی و گوساله از حدود ۱۰۰ هزار تومان تا قیمت های بالاتر در بازار وجود دارد این در حالی است که گوشت های وارداتی خوبی هم با ارز نیمایی به بازار وارد شده و جز مشکل خرید از سوی مردم هیچ گونه مشکلی به لحاظ کمبود وجود ندارد.

وی گران فروشی را عمده ترین تخلف در این صنف دانست و گفت: بازرسی اتحادیه به همراه اداره صمت به صورت مداوم انجام می شود و بدون شک کوچک ترین تخلف و گران فروشی شدیدترین برخورد را بدنبال دارد.

برچسب ها: گوشت ، دلالی ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار