کد خبر: ۷۶۰۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲ 09 July 2019
 
 آسمان گیلان تا پایان هفته آفتابی است

 

تابناک / سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: آسمان استان تا پایاه هفته جاری صاف و آفتابی گاهی همراه با وزش باد خواهد بود.

مازیار غلامی ظهر دوشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی به طور غالب پایدار در منطقه است بنابراین آسمان صاف و آفتابی و همچنین گاهی وزش باد مورد انتظار است.

وی ادامه داد: گاهی با گذر امواج به نسبت ناپایدار، افزایش ابر و رگبار و رعدوبرق پیش بینی می شود و این شرایط بطور متناوب تا پایان هفته در منطقه تداوم دارد.

غلامی آسمان امروز گیلان را صاف تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد عنوان و برای فردا (سه شنبه) نیز آسمان استان را صاف تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد، اواخر وقت احتمال رگبار و رعدوبرق پیش بینی کرد.

وی بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته را با ۳۲ درجه مربوط به بندرآستارا و کمینه دمای فردا را مربوط به دیلمان با ۱۳ درجه ذکر کرد.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای امروز رشت را ۳۱ درجه و کمینه دمای فردا در مرکز استان را ۲۱ درجه عنوان کرد.

به گفته غلامی، ارتفاع موج دریا طی امروز بین ۲ / ‏‬ ۰ تا ۶ / ‏‬ ۰ متر، دمای آب ۲۹ درجه سلیسوس و شرایط برای شنا با احتیاط مناسب است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار