قاچاق
رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: ۲۹۰ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در عملیات پلیس خمین از یک انبار کشف شد.
کد خبر: ۷۶۰۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰ 07 July 2019

عین الله کلهر بیان کرد: یکی ازمهم‌ترین اولویت‌های عملیاتی پلیس در ثبات و ارتقاء امنیت اجتماعی، مبارزه با سارقان است و این مهمه همواره در برنامه‌های عملیاتی پلیس مورد تاکید بوده است.

وی با بیان دستگیری ۱۵ سارق در عملیات‌های روز گذشته پلیس در شهرستان‌های استان افزود:‌در این عملیات‌ها ۵۵ فقره انواع سرقت کشف و سارقان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: کشف ۱۹ فقره سرقت منزل، مغازه و اماکن خصوصی، ۸ دستگاه خودرو، یک دستگاه موتورسیکلت،۴ دستگاه دوچرخه، ۸ فقره سرقت محتویات و لوازم خودرویی، یک فقره کیف قاپی، ۳ فقره سرقت احشام، ۳ فقره سرقت سیم وکابل و. بخشی از دستاورد‌های پلیس در عملیاتی‌های روز گذشته در مبارزه با سارقان بود.

کلهر همچنین بیان کرد: ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان خمین در انجام تحقیقاتی از نگهداری و دپوی تعداد زیادی لاستیک خودرو در یک انباری در یکی از محله‌های شهرستان مطلع شدند.

وی با اشاره به کشف ۲۹۰ حلقه لاستیک خودرو قاچاق بیان کرد: این تعداد لاستیک به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در عملیات پلیس خمین از یک انبار کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: متصدی این انبار با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار