مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز با بیان اینکه استان البرز سال گذشته رتبه بالایی در بازفعال سازی واحدهای صنعتی غیرفعال کسب کرده است، گفت: بازفعال سازی ۹۹ واحد صنعتی دیگر نیز برای سال جاری به ما تکلیف شده است.
کد خبر: ۷۶۰۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱ 07 July 2019

محمد امین فرشی با اشاره به اینکه البرز، به عنوان یکی از استان های صنعتی کشور با داشتن بیش از سه هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی نقش بسزایی در تولید و اشتغال در استان و منطقه می تواند ایفا کند، افزود:در ۳ ماهه ابتدایی سال‌ جاری تعداد ۹ واحد راکد به چرخه تولید بازگشتند.

وی با اشاره به اینکه  استان البرز بیشترین رقم تعداد واحدهای ابلاغی جهت بازفعال سازی در کشور را دارد، اظهار کرد: احیای شرکت های نیمه فعال و باز فعال کردن واحدهای راکد نوید بخش ایجاد اشتغال و رونق تولید در صنعت استان در سال ۹۸ خواهد بود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز خاطرنشان کرد:در سال ۹۷ تعداد ۷۶ واحد صنعتی نیمه فعال به چرخه تولید بازگشتند که با راه اندازی مجدد این واحدها زمینه اشتغال بیش از ۸۵۰ نفر فراهم شد.

فرشی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه های ابلاغی سازمان، به ما تکلیف شده که تا پایان سال جاری تعداد ۹۹واحد صنعتی را به چرخه تولید بازگردانیم که این امر می تواند زمینه اشتغال بیش از ۸۰۰ نفر را فراهم کند.

وی در پایان گفت: تلاش می‌کنیم با توجه ویژه به فعال‌سازی واحدهای تولیدی راکد به‌عنوان ظرفیت قابل توجه و بالقوه تولید و اشتغال، شاهد بازگشت این واحدها به چرخه تولید استان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار