فرماندار اصفهان؛
فرماندار اصفهان گفت: باید تمام نهادها و سازمان های دولتی و خصوصی برای رشد وپیشرفت استان از تمام ظرفیت های خود بهره گیرند.
کد خبر: ۷۶۰۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۱ 06 July 2019

به گزارش تابناک، حسین سیستانی با بیان اینکه در کنار استفاده از ظرفیت بخش خصوصی باید ارتباط صنعت و دانشگاه را بیش از گذشته تقویت کنیم افزود: بدون شک ورود دانشگاه به مقوله صنعت سرعت تاثیرگذاری را بیش از گذشته خواهد کرد. اگر تن به پژوهش دهیم بسیاری از مشکلات صنایع از جمله نساجی قابل حل خواهد بود و گام بلندی در اشتغالزایی برمی داریم.

سیستانی در ادامه از صنعت پوشاک به عنوان یکی از صنایع تاثیرگذار فرهنگی و اقتصادی در جامعه یاد کرد تصریح کرد: با ظرفیت های صنعت پوشاک می توان موجب اشتغالزایی در کشور شد و بخشی از معضل بیکاری مرتفع می شود چرا که یکی از مهمترین مسائل پیش روی جامعه امروز اشتغال است باید توجه ویژه به آن داشت.

او با انتقاد از اینکه در حال حاضر کشورهایی همچون ترکیه بازار پوشاک کشور ما را گرفته اند اظهار کرد: شهرک نساجی و ایده ایجاد آن یکی از گام های درستی بوده که در راستای صنعت نساجی ه آن پرداخته شده اگر مجتمعی با داشتن ویژگی های تولید، توزیع، پژوهش و بازرگانی در بخش نساجی فعال شود به طور قطع کارآیی لازم را برای پیشرفت خواهد داشت.

فرماندار اصفهان باری دیگر با انتقاد از اینکه بسیاری از پوشاک تولید داخل با برند خارجی در ایران عرضه می شود گفت: این حرکت بدون شک ظلم بزرگی به فعالان این صنعت است که آسیب آن را مشاهده خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار