کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی به دمای هوا اشاره کرد و گفت: از نظر دمایی از امروز تا فردا افت نسبتا محسوس دما را در استان شاهد هستیم و از روز چهارشنبه همین هفته دوباره شاهد افزایش دما خواهیم بود.
کد خبر: ۷۵۸۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶ 01 July 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی مهدی کریمی  با اشاره به شرایط جوی هوای آذربایجان‌غربی اظهار کرد: براساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌‌یابی، امواج ضعیفی از سطح استان عبور کرده که در ساعات بعد از ظهر امروز و در برخی مناطق شمال استان سبب رشد ابر همراه با رگبار پراکنده و رعد و برق خواهد شد.

وی افزود: همچنین با توجه به فشردگی خطوط هم‌فشار، تا روز سه‌شنبه وزش باد گاها شدید در جنوب استان ادامه خواهد داشت.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی به دمای هوا اشاره کرد و گفت: از نظر دمایی نیز از امروز تا فردا افت نسبتا محسوس دما را در استان شاهد هستیم و از روز چهارشنبه همین هفته دوباره شاهد افزایش دما خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه مهاباد با ۳۴ درجه گرمترین شهر استان در طی ۲۴ ساعت گذشته بود، افزود: علاوه بر آن چالدران با ۱۰ درجه بالای صفر خنک‌ترین شهر استان در طی ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

کریمی به دمای هوای ارومیه اشاره و اظهار کرد: همچنین ارومیه در گرمترین ساعات ۳۳ درجه بالای صفر و در خنک‌ترین ساعات ۱۱ درجه بالای صفر را تجربه کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار