اداره کل هواشناسی استان اصفهان اعلام کرد: وزش باد شدید و گرد و خاک از فردا روز سه شنبه تا اوایل روز چهارشنبه برخی از مناطق این استان را فرا می گیرد.
کد خبر: ۷۵۸۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵ 01 July 2019

در اطلاعیه روز دوشنبه این اداره کل آمده است: با توجه به افزایش سرعت وزش باد در روز سه شنبه تا اوایل روز چهار شنبه پدیده باد، گرد و خاک و کاهش دید افقی در نیمه شرقی استان به ویژه در مناطق شمال شرقی، شرق (نواحی مرزی با استان یزد) جنوب و برخی از مناطق مرکزی استان پیش بینی می‌شود.

کارشناس مسؤول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر شرایط جوی به نسبت پایدار بر روی استان تا سه روز آینده است.
حجت الله علی عسگریان افزود: آسمان در بیشتر مناطق استان به صورت صاف، در بعدازظهر و شب گاهی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود.
وی اظهار داشت: گردوخاک محلی به‌ویژه برای روز سه‌شنبه در نیمه شرقی و تا حدی مرکز استان انتظار می‌رود.
علی عسگریان ادامه داد: کمینه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان یک تا سه درجه سانتیگراد کاهش خواهد داشت.
کارشناس مسؤول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان برای کلانشهر اصفهان در روز سه شنبه (فردا)، هوای صاف تا کمی ابری و غبار محلی، گاهی وزش باد به نسبت شدید و احتمال گردوخاک و برای روز چهارشنبه، هوای صاف و غبار محلی، از بعدازظهر گاهی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید پیش بینی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار