روز ملی صنعت و معدن
آقازاده استاندار مرکزی با صدور پیامی ۱۰ تیرماه روز ملی صنعت و معدن را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت و از زحمات آنان قدردانی نمود.
کد خبر: ۷۵۸۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳ 01 July 2019

استاندار مركزي روز  ملي صنعت و معدن را تبريك گفت

 

آقازاده استاندار مرکزی در این پیام آورده است: دهم تیرماه روز ملی صنعت و معدن فرصتی مغتنم برای  تبیین و معرفی دستاورد‌های صنعتی و معدنی کشور عزیزمان ایران، یادآوری نقش کلیدی این دو حوزه در اقتصاد و تحقق اهداف بلند مدت کشور و تقدیر از  تلاش‌های بی وقفه و خستگی ناپذیر فعالان این عرصه است.

وی باین کرده است:  بی شک تکیه بر توانمندی‌های صنعتی و معدنی از اساسی‌ترین عناصر جریان توسعه اقتصادی است که  به عنوان مهمترین موتور محرکه اقتصاد کشور و عامل مولد اشتغال پایدار در افزایش تولید ناخالص ملی و در آمد سرانه نقش بسزایی دارد.

استاندار مرکزی خاطر نشان کرده است: در استان مرکزی  با قابلیت‌های بالقوه و بالفعل بسیاری در حوزه صنعت و معدن، تلاش در راستای رفع مشکلات صنایع و واحد‌های تولیدی، رونق  سرمایه گذاری و صادرات غیر نفتی و بهره گیری مناسب از ظرفیت معادن استان که از  لحاظ کمیت، کیفیت، تنوع و پراکندگی، ذخایر کم نظیر و ارزشمندی  است اقدامات موثری به انجام رسیده است.

وی تصریح کرده است: اینجانب روز ملی صنعت و معدن  را به همه تلاشگران، کارآفرینان، مدیران و کارکنان این عرصه تبریک عرض نموده و از تلاش ستودنی مردان و زنانی که در سنگر جهاد اقتصادی استوارانه، عزت و اقتدار ایران اسلامی را سرلوحه امور خویش قرار داده ا. ند تقدیر و تشکر  می‌نمایم، امید است در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان " رونق تولید " نامگذاری شده است  با تلاش در جهت تحقق سیاست‌های دولت تدبیر و امید  و ایجاد اشتغال پایدار، بهبود فضای کسب و کار، رونق تولید و توسعه سرمایه گذاری و صادرات غیر نفتی بتوانیم آغازگر فصل نوینی باشیم که اعتلای ایران اسلامی و شکوفایی اقتصاد و تجارت از ثمرات شیرین آن باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار