کد خبر: ۷۵۸۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۵ 30 June 2019

حتی با گذشت یک روز از تعطیلات، هنوز به طور کامل مهمانان مازندران به استان های خود باز نگشته اند و همچنان مسیرهای هراز و کندوان با ترافیک سنگین مواجه است.

همزمانی تعطیلی روز شنبه به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) با تعطیلات آخر هفته گذشته شمار زیادی مسافر از استان‌های مختلف به ویژه پایتخت را روانه مازندران کرد.

از چهارشنبه گذشته تا امروز یکشنبه جاده‌های مازندران در اغلب ساعت های شبانه روز با حجم سنگین ترافیکی روبه رو بود و امروز نیز حتی با گذشت یک روز از پایان تعطیلات، راههای کندوان و هراز به عنوان ۲ مسیر اصلی استان به پایتخت کشور با ترافیک سنگین و نیمه سنگین مواجه است.

رئیس پلیس راه استان مازندران عصر روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اعلام کرد: مسیرهای هراز و کندوان از شمال به جنوب با بار ترافیکی سنگین و پرحجم خودروهای مسافران مواجهاست.
علیرضا قدمی افزود: هم اکنون ترافیک در محور کندوان در بیشتر نقاط از جمله، پل دزبن، هزار چم، سیاه بیشه و پل زنگوله از شمال به سمت جنوب سنگین است.

وی به اشاره به اینکه اکنون با وجود ترافیک در جاده کندوان محدودیت ترافیکی اعمال نشده است، گفت: اما در صورت لزوم امکان اعمال محدودیت وجود دارد.

همچنین به گفته او در برخی نقاط جاده کندوان پدیده مه غلیظ حاکم است که ترددخودروها را کندتر کرده است.

قدمی بیان کرد: مسافرانی که از مسیر هراز تردد می‌کنند هم در محدوده پارک جنگلی آمل،گزنک و محدوده وانا تا پلور ترافیک سنگین را شاهد خواهند بود.

فرمانده پلیس راه مازندران گفت: تردد در دیگر مسیرهای استان به استثنای مناطق بارشی، به صورت عادی و روان جریان دارد.

قدمی به رانندگان توصیه کرد در صورت مواجه با ترافیک شکیبا باشند و از تجاوز به مسیرمخالف و یا شانه خاکی خودداری کنند.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به پیش بینی بارندگی به خصوص در مسیرهای کوهستانی و لغزنده شدن جاده ها از رانندگان خواست تا فاصله مطمئن را رعایت کنند و درصورت لزوم از سرعت خود بکاهند.

افزون بر این، وضعیت جوی جاده‌های استان مازندران ابری است که پیش بینی می‌شود از امشب شاهد افزایش ابر و کاهش دما همراه با بارش باران باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار