معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: اسکان مهمانان تابستانی در 17 آموزشگاه دارای 128 کلاس که از این تعداد، 65 کلاس از نوع ویژه و 63 کلاس از نوع الف است، صورت می گیرد.
کد خبر: ۷۵۷۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸ 26 June 2019

مراد مالمیر از آغاز به کار ستاد اسکان تابستانه فرهنگی در این استان خبر داد و گفت: امسال 6 ستاد مرکزی برای ساماندهی مسافران در البرز تشکیل شده تا فرهنگیان از سراسر کشور بتوانند از این اسکان های تابستانی البرز استفاده کنند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز ادامه داد: اسکان مهمانان تابستانی در 17 آموزشگاه دارای 128 کلاس که از این تعداد، 65 کلاس از نوع ویژه و 63 کلاس از نوع الف است، صورت می گیرد؛ 11 خانه معلم و باشگاه پیشکسوتان نیز برای این امر آماده شده است.

وی شعار اسکان فرهنگیان در البرز را خدمات کیفی عنوان کرد و گفت: ستاد اسکان فرهنگیان در البرز شامل 60 نفر عوامل اجرایی است که برای خدمات رسانی به مسافران دوره آموزشی - مهارتی را گذرانده اند؛ ستادهای اسکان مسافران از 28 خردادماه 98 میزبان مسافران بوده است و تا 25 شهریورماه نیز پذیرش مسافران ادامه دارد.

مالمیر از فعالیت شبانه روزی ستادهای اسکان البرز خبر داد و مطرح کرد: سال گذشته، آموزش و پرورش استان البرز در بخش اسکان مسافران و خدمات دهی به آن ها در ردیف پنج استان برتر کشور قرار گرفت؛ فرهنگیانی که قصد سفر به البرز را دارند به سامانه مهمانان فرهنگی به نشانی اینترنتی http://eskan.medu.ir مراجعه و محل اسکان را رزرو کنند.

وی ادامه داد: پایگاه مرکزی پذیرش و اسکان مهمانان تابستانی در استان البرز برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پذیرش می توانند با شماره تلفن های ۰۲۶۳۲۵۰۴۳۲۳ و ۰۲۶۳۴۱۹۷۶۳ تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار