معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اهمیت جغرافیایی شهر جدید هشتگرد استان البرز گفت : راه اندازی متروی گلشهر - شهر جدید هشتگرد، نقش موثری در جذب جمعیت کلانشهرهای تهران و کرج دارد.
کد خبر: ۷۵۷۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲ 26 June 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ شهر جدید هشتگرد واقع در ۴۰ کیلومتری غرب کرج مرکز استان البرز حدود ۵۱ هزار واحد مسکونی مهر در آن ساخته شده یا در مرحله تکمیل است.

حبیب الله طاهرخانی در حاشیه بازدید از پروژه متروی گلشهر - شهر جدید هشتگرد در استان البرز افزود: پروژه مسکن مهر از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی است و راه اندازی پروژه متروی گلشهر - شهر جدید هشتگرد اثر تعیین کننده‌ای در نظام حمل و نقل بین‌شهری و کاهش ترافیک جاده‌ای و همچنین جذب جمعیت کلانشهرهای تهران و کرج خواهد داشت.

وی گفت: با توجه به ظرفیت زیادی که در حوزه توسعه واحدهای مسکونی در شهر جدید هشتگرد ایجاد شده امیدواریم که با افتتاح پروژه مترو به بازار مسکن کلانشهرهای تهران و کرج کمک قابل توجهی شود.

وی با اشاره به مراحل پایانی راه اندازی پروژه متروی شهر جدید هشتگرد اظهار داشت: این پروژه ملی در مرحله پایانی و تکمیل است و تلاش می‌شود با تأمین تجهیزات ویژه، برق و سیگنالینگ و تزریق حداقل ۲ هزار میلیارد ریال از منابع داخلی شرکت و منابع عمومی دولت به موقع به بهره برداری برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار